שימוש בדם עוברי
במסגרת עבודה על תאי גזע עובריים התבקשתי להציג את עמדת ההלכה לגבי: שימוש בדם עוברי(בתאי הגעז העובריים) לצורך מחקר. למרות שכיום ניתן להשיג תאי גזע
Attention Rabbi Dr. Mordechai Halperin.
Dear Rabbi,
I recently returned from a trip to the States and was asked the following questions by Prof. Michael Rosen of Columbia University:
If an egg from a Jewish woman is implanted into a non-Jewish surrogate mother, is the resulting child/baby Jewish?
If an egg from a non-Jewish woman is implanted into a Jewish surrogate mother, is the resulting baby Jewish?
Is there a halachic ruling regarding the above two questions?
I would really appreciate an answer.
Thanking you,
Yours sincerely,
1
במסגרת עבודה על תאי גזע עובריים התבקשתי להציג את עמדת ההלכה לגבי: שימוש בדם עוברי(בתאי הגעז העובריים) לצורך מחקר. למרות שכיום ניתן להשיג תאי גזע
שלום, בהמשך לשאלה הנ"ל על יום כיפור, התווספה לי תשובה מהעמסת סוכר של 44 (סף תחתון בבדיקה הוא 65)- אולי זה רלוונטי. תודה רבה! ה
א. האם מותר לחתוך בשבת את עור הפריעה אחרי ביצוע הפריעה כהלכה?ב. מה הדין בימות החול?
שלום וברכה אבקש לשאול על דעת ההלכה לגבי פונדקאות. הרקע – בת משפחה שנולדה ללא רחם אך ישנן שחלות (הילדה כבת 7 שנים). אודה על
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.