פעילות רפואית בשבת- לצוות רפואי (קודן, כתיבה, חולים שאין בהם סכנה)
לכבוד הרב שלום,אני אחות בבית חולים בצפון הארץ, ברצוני לדעת האם מותר לחלל את השבת עבור חולים יהודים ושאינם יהודים שאין בהם סכנה,בפעולות כמו כתיבה,
ראשית, תודה על תשובתכם לשאלתי (מכון שלזינגר. בקשתם הבהרות נוספות. האם גם לגבי תרומת ביצית קיים החשש של ממזרות? אם כן האם אתם מציעים לי לדאוג למידע כל שהוא על התורמת כדי שבבוא העת אוכל להציגו בפני הרבנות (כוונתי בהגיע ילדי לגי נישואין)? יכול להיות שאני לא חושבת/חשבתי על כל השלכות אף שב"אינסטינקט" ועל פי הידע הבסיסי שלי בעניין לא חשבתי שישנה בעייה בלתי פתירה. בקיצור , אני מקווה שלא סיבכתי יותר מדי את החיים לילדי וכל הרחבה שלכם בעניין תקל עלי.ושוב תודה על רצונכם הטוב.
כדי למנוע חשש ממזרות מיותר, יש לשמור את כל הנתונים על התורמת בבית החולים בו בוצעה התרומה, ולוודא עם בית החולים שפרטים אלו ישמרו לאורך זמן.
יתכן ולא יהיה צורך להשתמש בנתונים השמורים, אבל למקרה שבית הדין יקבע שבלא נתונים אלו עלולה להיווצר בעיה קשה – אז ורק אז חייבים לדאוג שבית הדין (לא את) יוכל לברר את הטעון בירור עם בית החולים הנדון.
לכבוד הרב שלום,אני אחות בבית חולים בצפון הארץ, ברצוני לדעת האם מותר לחלל את השבת עבור חולים יהודים ושאינם יהודים שאין בהם סכנה,בפעולות כמו כתיבה,
ב"ה ברצוני לשאול את צוות השו"ת מה עושים היום בפועל , ומה ניתן לעשות ע"פ ההלכה לגבי מבחנות מופרות ( כלומר ביציות מופרות ) שאין
If a man is married to a woman who is not of sound mind, and he cannot be fulfilled, what is he halachically permitted to
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.