אבחון לצורך ביצוע הפלה אצל לא יהודיות
I am a radiologist-ultrasonographer at a hospital that performs abortions. I am often asked to give a gestational age on ultrasound to determine feasibility/method of
שלום!
נתקלתי בבעיה בקשר לרפואה והלכה.
מצד אחד ידוע בעולם הרפואה שעדיף לא לאכול מלח כי זה בריא של יהיה יותר מידי מלח, כי בלאו הכי בכל אוכל בימינו יש מלא מלח כמו בחומוס ולכן עדיף לא להוסיף.
מצד שני ה"שי למורא" בפירושו על ה"תנא דבי אליהו" מפרש כי נכון להוסיף כמה שרק יותר מלח במאכלים וזה ממש מצוה ויש לומר :להתקדש בקדושתו של השם-יתברך" כשמוסיפים משום שזה ממעט את הסיכוי לקרי.
רציתי לדעת מה כדאי לעשות כי אני עד שראיתי את זה תמיד הקפדתי למעט במלח למרות שברוך ה' אין לי שום בעיות בדם לגבי מלח.
בתודה רבה מראש ושנה טובה!
אין שום בעיה הלכתית בין למעט במלח ובין להוסיף מלח לפי הטעם, כל זמן שהאדם בריא ואין הוראה רפואית למעט במלח.
I am a radiologist-ultrasonographer at a hospital that performs abortions. I am often asked to give a gestational age on ultrasound to determine feasibility/method of
B"H From which passages in the Torah and Talmud does the Jewish treatment of body parts and human tissue derive? Can you suggest some sources
Is it permissible for a woman to have a healthy breast removed if she discovers through genetic testing that she may develop the disease later
שלום. 1. האם קבלת מנת דם מאדם זר, גורמת ויכולה לשנות במשהוא את התנהגות אצל האדם שמקבל את הדם? 2. אם התורם הוא גוי, האם
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.