עבודה ביחידת המחשוב של בית חולים בשבת
שלום רב , אני עובד בביה"ח ביחידת המחשוב,דורשים ממני לעבוד בשבת ולא, אאבד את עבודתי . העבודה בשבת אינה עבודה בביה"ח אלא מהבית ( כוננות
שלום!
נתקלתי בבעיה בקשר לרפואה והלכה.
מצד אחד ידוע בעולם הרפואה שעדיף לא לאכול מלח כי זה בריא של יהיה יותר מידי מלח, כי בלאו הכי בכל אוכל בימינו יש מלא מלח כמו בחומוס ולכן עדיף לא להוסיף.
מצד שני ה"שי למורא" בפירושו על ה"תנא דבי אליהו" מפרש כי נכון להוסיף כמה שרק יותר מלח במאכלים וזה ממש מצוה ויש לומר :להתקדש בקדושתו של השם-יתברך" כשמוסיפים משום שזה ממעט את הסיכוי לקרי.
רציתי לדעת מה כדאי לעשות כי אני עד שראיתי את זה תמיד הקפדתי למעט במלח למרות שברוך ה' אין לי שום בעיות בדם לגבי מלח.
בתודה רבה מראש ושנה טובה!
אין שום בעיה הלכתית בין למעט במלח ובין להוסיף מלח לפי הטעם, כל זמן שהאדם בריא ואין הוראה רפואית למעט במלח.
שלום רב , אני עובד בביה"ח ביחידת המחשוב,דורשים ממני לעבוד בשבת ולא, אאבד את עבודתי . העבודה בשבת אינה עבודה בביה"ח אלא מהבית ( כוננות
לקראת צום יום כיפור ,יש ילדה בת 12 שיש לה צ'יסטה בכליה,והרופא אומר שהיא צריכה לשתות שמא יתייבשו לה הכליות, האם זה נכון?
שלום אני שואלת את השאלה בעקבות תשובה שקראתי של כבוד הרב ד"ר מרדכי הלפרין שנתת כאן על ביוץ בזמן ה7 נקים ועקרות הלכתית 1 כתבת
שלום הרב, למדתי היום על נידוי. רציתי לשאול האם כיום בית דין יכול לנדות בן אדם והאם כולם חייבים בנידוי? ומה זה אומר שהוא בנידוי
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.