הפלת ולד בעל מום
שלום רב! ברצוני לשאול שאלה הנכללת התחום האתיקה הרפואית: כאשר אם יודעת שהיא עומדת ללדת ילד בעל מום מולד, האם עליה: להפיל את הילד או
האם קיימים סימוכין בהלכה המגדירים את השקר כמחלה.
בתודה,
השאלה לא ברורה לי.
יש מצבים רפואיים המשפיעים על האדם ודוחפים אותו לאמירת שקר.
מצד שני לא כל אמירת שקר מקורה במחלה, אלא אם כן נקבל את דברי חז"ל הכלליים "אין אדם חוטא אלא אם כן נכנסה בו רוח שטות", כפשוטם.
שלום רב! ברצוני לשאול שאלה הנכללת התחום האתיקה הרפואית: כאשר אם יודעת שהיא עומדת ללדת ילד בעל מום מולד, האם עליה: להפיל את הילד או
Thank you in advance for your response. In light of opinions who draw a distinction between a 'choleh' and a 'bari' regarding the permissibility of
יש בידי מכשיר cpap אשר מתאים עצמו לתנודות הנשימה לפי עומק השינה . האם שינוי התנודות בזמן השינה הוא בעייתי בשבת ?
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.