דימום עם התקן
לפני ארבעה חודשים הותקן לי התקן(הסוג שעולה 500 בערך) ומאז יש לי המון התקפים של כאב ודימומים כמעט כמו מחזור. רופאת נשים בדקה וראתה שההתקן
שלום רב
אני מעוניין שתסביר לי אודות שימוש שעון שבת בשבת ויום טוב.
ראיתי בחזון עובדיה שבת ו' שמותר לכוון שעון שבת מערב שבת וכן להאריך מצב קיים.
בילקוט יוסף סי'רנב ראיתי שהמקדים מצב קיים (גרם כיבוי) יש לו על מה שיסמוך. ולגבי הקדמת מצב קיים(גרם הדלקה) מותר או ניתן להקל לצורך מצווה כגון שצריך את האור ללימוד תורה.
בשש"כ פרק יג אף הגדיל לעשות והתיר להקדים/ליצור מצב חדש.
שאלה א' – האם הבנתי נכון את הכתוב ואם לא אז אשמח שתתקן אותי.
שאלה ב'- האם חימום על הפלטה לצורך עונג שבת חשיב צורך מצווה, ומה נכלל בגדר עונג שבת/מצווה?
שאלה ג' על פי השש"כ
מה הדין כאשר אדם הפעיל שעון שבת משמונה בבוקר -עשר בבוקר בלבד
ובמהלך ששעון השבת פועל רוצה להזיז את הזיזים ולכוון את שעון השבת שיעבוד משלוש בצהריים ועד חמש בערב, מבלי להזיז את כל הזיזים כבר מעשר אלא שתיווצר הפסקה ויעבוד שוב בזמן הרצוי
והאם דעה זו היא גם לרב עובדיה/הרב יצחק יוסף?
מחילה על אריכות הדברים
אודה לרב על הסבר הדינים מה נכון או לא על פי הכתוב
תודה
נתן
לפני ארבעה חודשים הותקן לי התקן(הסוג שעולה 500 בערך) ומאז יש לי המון התקפים של כאב ודימומים כמעט כמו מחזור. רופאת נשים בדקה וראתה שההתקן
שלום וברכה! אני 11 חודש אחר לידה תקינה ב"ה. עד לפני כחודשיים הנקתי ללא קבלת מחזור. מיד עם סיום ההנקה קיבלתי מחזור (אציין שלפני ההריון
הנדון: פורמולות צמחים סיניים בפסח שלום רב, אני וידידה לוקחים פורמולות סיניות לטיפול בבעיות רפואיות שונות (אני לטחורים והיא לבעיות מחזור). בשתי הפורמולות אין צמחים