טיפול בלא יהודי
אני מתנדב במד"א אזור ירושלים. לפני מס' ימים נשלחנו (צוות אמבולנס) לטפל בערביה שהיתעלפה בהר הבית. א. מה הדין במקרה זה ? ב. אם היה
אם מותר להלוך אצל רופא שרואה על הפנים הבעיות שיש לאדם ןעל פי זה רושם רפואה האם יש בזה בעי' הלכתית?
הבעיה העיקרית היא האם השטיה אמינה?
האם הרופא מצליח באמת לאבחן ולטפל?
לא תמיד התשובה לשאלות אלו היא גלויה לפונים.
אבל, אם התשובה לשתי השאלות הללו היא חיובית – אינני רואה בעיה הלכתית להעזר על ידו.
אני מתנדב במד"א אזור ירושלים. לפני מס' ימים נשלחנו (צוות אמבולנס) לטפל בערביה שהיתעלפה בהר הבית. א. מה הדין במקרה זה ? ב. אם היה
שלום רב! אני קראתי את תשובת הרב מרדכי הלפרין לגבי ניתוח להגדלת חזה, בתשובתו הרב הסביר שהניתוח מותר במקרה וזה לטובת המנותחת גם מבחינה אובייקטיבית.
While I have seen many discussions on the post factum consequences of surrogacy, I have seen no discussion of its le-khathila permissibility. Specifically, may a
שלום הרבפנה אלי אחד העובדים אצלנו בבית החולים (עובד מטבח) שהוא כהןלאחרונה הוא גילה דרך שיעור תורה שאין לכהן לעבוד בבית החולים אלא אם יש