דיני סירוס, "איסתתים גוברא"
אני עוסק עכשיו קצת בענין אסור סירוס, ולמדתי את מאמרך המעניין בס' 'רפואה מציאות והלכה' עמ' 219. אולם, התקשיתי להבין, אם כדבריך שאיסתתים גובתא דש"ז
שלום, אני משתמש יום-יום בקרם לחות לפנים – סבוקלם (אחרת פניי מתמלאות פצעים אדומים – "סבוראה"). האם הוא כשר לפסח? תודה
לצערנו קעב עומס השאלות, רבני ורופאי המכון לא יספיקו לענות על שאלתך לפני כניסת החג.
אתה יכול לבדוק ברשימת התרופות הכשרות לפסח בקישור הבא:
https://www.medethics.org.il/siteheb/
כדאי גם לעיין בהקדמה לכשרות תרופות.
וכמו כן לחפש שאלות דומות במאגר השו"ת של מכון שלזינגר בקישור הבא:
https://www.medethics.org.il/db/responsa.asp
אני עוסק עכשיו קצת בענין אסור סירוס, ולמדתי את מאמרך המעניין בס' 'רפואה מציאות והלכה' עמ' 219. אולם, התקשיתי להבין, אם כדבריך שאיסתתים גובתא דש"ז
האם מותר ללכת לרופא (דיקור סיני- רפואה אלטרנטיבית) ממין זכר? הוא גר קרוב לבית שלי, וכבר טיפל בי בעבר כך שהוא מכיר את המקרה הספציפי
לרב דר' הלפרין שלום וברכה רב תודות על התשובה בנוגע לדימומים בלתי פוסקים המונעים ביצוע הפסק ובדיקה בעו"ב במקרה זה הסיבה היא לדברי הרופא שבדק
בס"ד שמי אביה אני בת 18 ואני חוזרת בתשובה כבר 4 שנים. לפני שנתיים וחצי החלפתי שם (קראו לי אנה) והכל נעשה כמו שצריך, בעזרת
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.