השפעת התקן מירנה על חיי אישות
אני נשואה כבר 10- שנים. השתמשתי בגלולות כאמצעי מניעה וזה תמיד השפיע על הלבידו. ברצוני להחליף את האמצעי המניעה להתקן מירנה אך אני חוששת מאותה
ידוע לנו שבשליש הראשון של ההריון התשמיש לא טוב לאישה ולולד ובשליש השני טוב לולד אך לא לאישה ובשליש השלישי טוב לשניהם.הלכך רציתי לדעת מה היא בדיוק תדירות יחסי האישות המומלצץ לבני זוג כאשר האישה בהריון ונבקש מכב' לציין מה התדירות המומלצת בכל אחד מהשלישים (הראשון השני והשלישי) שכן אשתי עתה בחודש הראשון ואנו נמנעים לחלוטין מתשמיש מחשש לגרימת נזק. כמו כן רציתי לדעת עוד מה בנוגע לחודשי ההריון המתקדמים בהם הבטן מקשה על קיום יחסי הישות, האם יש להימנע בחודשים המתקדמים מתשמיש או שמא ניתן לשנות את התנוחות (דבר שבדרך כלל אסור). נודה לך באם תפסוק לנו על דרך החומרה.
אין כלל הלכתי שווה לכל, כי הדבר תלוי במידה רבה במצב, כמו למשל הרגשתה של האשה בשליש הראשון של ההריון.
לכן כדאי לזכור את הכלל הקובע למעט בלפחות בכ 50% את התדירות בשליש הראשון של ההריון,
בשליש השני יש למעט מהרגיל אך לא באופן הקיצוני של השליש הראשון.
ובשליש השלישי אין הגבלות פרט לקשיים הטכניים שקיימים לפעמים (בד"כ לא), ולרצון ההדדי של בני הזוג.
אני נשואה כבר 10- שנים. השתמשתי בגלולות כאמצעי מניעה וזה תמיד השפיע על הלבידו. ברצוני להחליף את האמצעי המניעה להתקן מירנה אך אני חוששת מאותה
שלום רב לרב! 😉 אני מתעניין בעניני רפואה והלכה! לאחרונה עלתה בי השאלה מהו סדר הקדימויות בטיפול רפואי! למשל(מקרה קיצוני ביותר-כדי להמחיש את הענין): אם
לכבוד הרב שליט"א קניתי משקה מיץ אלוורה אורגני (אינו מכיל חלב, חיטה, סויה וסוכר) מחנות בית טבע פרטית. מרכיביו של המשקה 99.9% אלוורה ברבדנסיס ו0.1%
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.