Genetic testing – information disclosure
Hi. I would like to ask a question concerning a doing genetic testing and its possible implications of disclosure for shidduchim for my children. I
האם בקביעת רגע המוות במדינת ישראל יש להשתמש בעמדת המשפט העברי? אם כן, מדוע? ואם לא מדוע?
אודה לתשובתכם.
א. ראו חוק החולה הנוטה למות, התשס"ו-2005, ספר אסיא יא, עמ' 308-325 (2008) רפואה והלכה: הלכה למעשה, עמ' 489-501 (2006).
ב. החוק כשלעצמו מתאים לדעת פוסקים דגולים כגון הרבנים הראשיים הגר"ע יוסף, הגר"א שפירא והגר"מ אליהו זצ"ל.
ג. יש דעות בין הפוסקטים הנוטים ימינה או שמאלה, אך באופן כללי החוק מבטא את הזרם המרכזי בפסיקה. ראה בספר רפואה מציאות והלכה (מכון שלזינגר, ירושלים תשע"ב) סימן יג.
ד. חוק יסודות המשפט תש'מ – 1980, מפנה ליסודות הצדק והשלום שבמסורת ישראל מקרים בהם אין תשובה בחקיקה הקיימת. זה לא המצב בנדון שאלתך.
Hi. I would like to ask a question concerning a doing genetic testing and its possible implications of disclosure for shidduchim for my children. I
שלום לכבוד הרב קיבלתי את הכדור הנ"ל (primolut-nor ד.פ.) מחברה נשואה היא אומרת שזה טיבעי וזה דוחה את הביוץ האם זה נכון ?? זה טיבעי
ביתי בת שנתיים וחצי ב"ה. בערב שבת האחרון היא לא הרגישה טוב. בשעה 16:00 מדדתי לה חום היה לה 40 מעלות. נתתי לה אקמול. בשעה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.