קרינה חשמלית – סיכון או סביר
שלום וברכה כבוד הרב אבינר כתב במאמרו בתמיהה: "לא נשתמש בחשמל – שמא יש בו קרינה מזיקה. גם אם הדבר טרם נתגלה – לכשיתגלה זה
מישהו שאל אותי שאלה שלא זכור לי בעוניי שדנו בה, מתי הירצייט של מי שנקבע מות גזע המוח שלו ביום א והוא נותק מהמכשירים רק ביום ג? בשנה הראשונה זה לפי הקבורה, אבל מה בשנים הבאות? זו שאלה למעשה, למי שעקרונית סומך על פסקי הרבנות הראשית.
כל טוב, י
ראה נשמת אברהם (מהדורה חדשה תשס"ז) , חיו"ד, סוף סי' שצז:
"ומה הדין לגבי אדם שנמצא ללא נשימה וללא פעימות לב לפני השקיעה, ועושים לו החייאה ממושכת אך ללא הצלחה, כך שמותו נקבע אחרי השקיעה. שמעתי ממו"ר הגרי"י נויבירט שליט"א שקובעים את היארצייט לפי הזמן שאיבד הכרתו [הכוונה לפי הזמן שליבו פסק מלפעום] כי מתברר למפרע שהוא מת אז, ולא לפי הזמן שקבעו את מותו"
שלום וברכה כבוד הרב אבינר כתב במאמרו בתמיהה: "לא נשתמש בחשמל – שמא יש בו קרינה מזיקה. גם אם הדבר טרם נתגלה – לכשיתגלה זה
כידוע לכולם נושא השתלת ותרומת אברים בארץ היא אחת המצוות היותר חשובות מדוע אין איזה יוזמה כדי להסביר לציבור את המשמעות והחשיבות שיש ומעבר לך
שלום רב, אני משתמשת בתרסיס רסקיו, באופן די קבוע. ממש לפני פסח קנינו בקבוק חדש. בדקתי על האריזה ולא רשום שם שום רכיב שהוא חמץ.
לפי התורה יש הבדל משמעותי לגבי משך זמן טומאת נידה ליולדת אם ילדה בן או בת. שאלתי היא האם קיים "הגיון" רפואי שיכול להסביר הבדל
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.