סרוב קטין לקבלת טיפול רפואי או סירוב ההורים לטיפול רפואי
שלום רב שמי נ, סטודנט למשפטים באוניברסיטת בר אילן והנני חוקר את הנושא של סרוב קטין לקבלת טיפול רפואי או סירוב ההורים לטיפול רפואי מנקודת
שלום וברכה.
לאור הידע הרפואי הנצבר (או הספקות ממה שעדיין לא ידוע), מה יש להורות ל:
א. מי שנדבק בקורונה, ויש לו תסמינים.
ב. מי שנדבק בקורונה, ואין לו תסמינים.
ג. מי שנמצא בבידוד עקב חשיפה לחולה קורונה מאומת. והאם יש הבדל כמה זמן עבר מאז שהוא נחשף ועדיין אין לו תסמינים.
ד. מי שהיה חולה קורונה ונרפא.
תודה רבה
גמר חתימה טובה.
שלום וברכה,
להלן הנחיות הרב ד"ר הלפרין:
א. בבידוד מניעתי (לא חולה מאומת וללא תסמינים) – יאכל וישתה לשיעורים
ב. חולה מאומת ללא שום תסמינים – תלוי: אם הינו חולה חדש – יאכל וישתה ללא שיעורים. אם עברו שבועיים – מספיק שתיה לשיעורים
ג. חולה עם תסמינים קלים (קצת משתעל או לא מרגיש חוש טעם) – יאכל וישתה כרגיל. אם רוצה לעשות זאת בשיעורים – בדיעבד אפשר להתיר, אבל לכתחי' יאכל וישתה ללא שיעורים, כדי שמצבו לא יחמיר.
ד. חולה עם תסמינים יותר קשים (קושי בנשימה) – יאכל וישתה כרגיל. אין להתיר לו לעשות זאת לשיעורים.
ה. חולה שהבריא – כאשר הבריא, ואין לו תסמינים:
עד שבועיים – יאכל וישתה לשיעורים.
לאחר שבועיים – ישתה לשיעורים (למנוע פגיעה מחמת קרישיות בדם).
רפואה שלימה
גמר חתימה טובה
שלום רב שמי נ, סטודנט למשפטים באוניברסיטת בר אילן והנני חוקר את הנושא של סרוב קטין לקבלת טיפול רפואי או סירוב ההורים לטיפול רפואי מנקודת
אישה שנכנסה להריון לא רצוני, האם יש ימים מספר שבהם אין ההפריה נחשבת משהו ומותר למנוע את התפתחותה ע"י כדורים? אם כן, עד כמה ימים
שלום. במסגרת עבודת חקר בתושב"ע שאני וחברה שלי צריכות להגיש, בשביל הבגרות בתושב"ע בחרנו לחקור את הנושא של תרומת אברים, והשתלת אברים מבחינת ההלכה. רצינו
Post Content ביום כיפור אהיה ביום התשיעי לאימות קורונה מה ההנחיות לגבי הצום השנה .גילי 66 ומשקלי עודף
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.