ניתוח להקטנת סבל שגורם לספק פיקוח נפש
אני מחפש מקורות בנושא מתי צריך לנתח אדם ומתי מותר או צריך להשאיר אותו. כוונתי לאדם שהניתוח יכול להאריך את חייו לזמן מה, אבל יכול
אני בן 52 ולפני כחודשיים עברתי צינתור בעקבות ארוע לבבי שהוגדר בינוני.אני מטופל ב-10 כדורים מידי יום (7 בבוקר ו-3 בערב למניעת קרישי דם,כולסטרול וכד' ואלוריל לטיפול בגאוט) נאמר לי עי הרופא להקפיד על לקיחת הכדורים ולהרבות בשתיה. מאחר והרופא אינו יהודי (ב"מ) אודה להמלצה כיצד לנהוג ביום הכיפורים.גמר חתימה טובה.מוטי
הרופא צודק ועליך לשתות ביום הכיפורים.
אלא שניתן לבצע את השתיה הזו במנות של פחות מכשיעור.
עליך לשתות לפחות 2.5 ליטר נוזלים ביום הכיפורים, כאמור במנות של פחות מכשיעור.
באופן מעשי עליך לשתות מנות של 40 סמ"ק בהפסקות של 4 דקות בין מנה למנה, ולחלק את השתיה לאורך היממה.
מבחינה הלכתית מותר לשתות לשתות כך לא רק מים אלא גם כל נוזל מזין אחר.
אני מחפש מקורות בנושא מתי צריך לנתח אדם ומתי מותר או צריך להשאיר אותו. כוונתי לאדם שהניתוח יכול להאריך את חייו לזמן מה, אבל יכול
שלום. ידידתי שאלה אותי מה יחס ההלכה בנושא תרומת זרע לרווקה? אבקש מידע רחב ככל האפשר, מכל ההיבטים. (ממזרות, פסול חיתון..וכד') בתודה מראש
יש לי שאלה מאוד חשובה לשאול, אינני בטוחה אם זה המקום הנכון כי זאת שאלה שהיא יותר מהפן הרפואי, אבל העדפתי בכל זאת לנסות. אני
הייתי אמורה להיות אסורה לפני כ15 יום.בדיקת ההריון שעשיתי לצערי יצאה שלילית. בעלי ואני כבר שבועים מתרחקים אחד מהשני (בעצם סתם?),מהי ההלכה במקרה שלנו האם
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.