פעילות גופנית – חובה הלכתית? (המשך לשאלה 6682#)
שלום רבבהמשך לשאלתי הקודמת בנושא (#6682) פעילות גופנית בהלכה, אני מצרפת ממצאי מחקרים סטטיסטיים ביחס להשפעת פעילות גופנית על מחלות :מחקרים מראים יחס הפוך בין
שלום לרב ד"ר מרדכי הלפרין,
נשמח לדעת מה כבודו מורה לגבי שתייה ביוה"כ למעוברת עם תאומים שעוברת הריון רגיל. האם עצם זה שהיא נושאת תאומים מגדיר אותה כחולה שיש בה סכנה (לעוברים), או שמא רק אם יש בעיה מסוימת או מיחוש מדאיג ההוראה תהיה לשתות ביוה"כ?
תודה רבה וגמר חתימה טובה,
הריון רב עוברים (כולל הריון תאומים) מוגדר כהריון בסיכון, ולכן התייבשות בו עלולה לגרום להפלה
או ללידה מוקדמת (בניגוד להריון רגיל בו הצליחו להראות שאין עליה בשכיחות ההפלות בעקבות צום).
משום כך, יש להורות על שתיה לשיעורין כדי למנוע התייבשות.
שלום רבבהמשך לשאלתי הקודמת בנושא (#6682) פעילות גופנית בהלכה, אני מצרפת ממצאי מחקרים סטטיסטיים ביחס להשפעת פעילות גופנית על מחלות :מחקרים מראים יחס הפוך בין
שלום רב, לאחרונה ניתקלתי בתופעה, אשר בה נשים רווקות אשר לא מצאו את זיווגן, מבצעות תרומת זרע ומביאות ילדים. האם התורה/ההלכה נותנת על כך את
בשעטו"מ אני בתחילת הריון. ברצוני לברר 2 נקודות: 1. מה דין רופא נשים. האם ישנה עדיפות לרופאה, ומה במקרה שהתורים לרופאה רחוקים. 2. בנוגע לבדיקות
שלום כבוד ברב, היתה לי הפלה לפני 4 חודשים (זה היה הריון שחיכיתי לו במשך 3 שנים והעובר נפל לבד), אני פניתי לרב לשאול איך
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.