תפילה ודיני טלטול עם קטטר
בס"ד ברכה שלום עד העולם יהודי מבוגר לאחר כשלושה שבועות עם דלקת ראות חריפה השתחרר ב"ה מבית החולים עם קטטר. מה דינו לגבי טילטול (ישנה
הנה שאלתי לרב פרופסור שטיינברג
אני ישראלי שעובד וחי במזרח הרחוק. ברצוני לברר עניין שעלה אחרי שקראתי את מאמרו של הרב שטיינברג בנושא "יד" – הלכות שקשורות בפעילות הידיים. הכתבה מאירת עיניים – תודה
השאלה
כאשר מדברת תורת הקבלה על צד ימין ושמאל העניין מעלה תהייה – האם מדובר על אונה ימנית ושמאלית או על החלק הפיזי של הגוף או הנפש? מדוע אנו מחזיקים פרי ביד ימין כאשר עושים ברכה? האם העניין הוא תיקון מוח שמאל = בינה שתופסת את המציאות כפרטים נפרדים והיות שעלינו "לתקן" את הרצון האנוכי שיהיה לשם שמיים אזיי אנו מחזיקים את הפרי או נותנים צדקה ביד ימין שמופעלת ע"י אונה שמאלית ובכך שאנו מבצעים פעולה זו אנו יוצרים חיבור בין שלושת לבושי הנפש (מחשבה דיבור ומעשה) ןבכך מתבצע תיקון? יותר מכך אם "צד ימין" לדוגמא מדובר בכל צד ימין כולל ראש וגוף, אזיי יש כאן סתירה כיון שיד ימין נחשבת לחסד אבל מופעלת ע"י מוח שמאל שמהותו היא פירוד לעומת מוח ימין שמהותו חיבור. כיצד ניתן ליישב העניין? אנא הבהר העניין.
תודה רבה ושבוע טוב ומבורך
שלום רב,
אין לי ידיעות בתורת הנסתר ולכן אינני יכול להשיב לשאלות אלו.
בס"ד ברכה שלום עד העולם יהודי מבוגר לאחר כשלושה שבועות עם דלקת ראות חריפה השתחרר ב"ה מבית החולים עם קטטר. מה דינו לגבי טילטול (ישנה
שלום, עלי להתחיל לקחת היום (יום חמישי 28 בספטמבר) 3 כדורי מקרודנטין ביום במשך שבוע עקב חיידק קולי שחדר לי במערכת השתן. שאלתי האם אני
שאלתי היא מהי דעת ההלכה בעניין טיפולים לשיפור יחסי המין בין בני זוג – כאשר לא מדובר בבעיית פוריות אלא בשיפור בלבד , כאשר טיפולים
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.