כבודו כתב:
"לצורך חולה/בריאות (כולל חולה שאין בו סכנה), ולצרכי ביטחון (אף שלא במצב פיקו"נ) — הגרשז"א הורה שאין בפתיחת/סגירת מעגל חשמלי איסור תורה,
ומעיון מדוקדק בדבריו (שאמר לי ושכתב) — הוא לא היה מוכן לומר שיש בכך איסור דרבנן."
הכוונה, שהגרשז"א סבר שבאמת, לחולה,גם איסור דרבנן אין במכשיר חשמלי?
אין לי מה להוסיף על מה שכתבתי. וראה בספרי רפואה מציאות והלכה, סימן ב, פרק א.
שלום עליכם אני מכהן כרב הקהילה שסביב אחד מבתי הכנסת בגילה. ונפשי לשאול הגיעה. לפני שנים רבות שמעתי מרופא אחד, שהקאות בצום מחיבות הפסקת הצום,
האם מותר לגבר לסדר את הגבות (אם יש לו גבה אחת) בליזר או בצרה אחרת בגלל סיבה חזותית?
שאלה דחופה בנושא פוריות: אני נשואה כמעט שנתיים עשינו כבר המון בדיקות אצלי הכל תקין בעלי עשה 3 פעמים בדיקת זרע בפיקוח מכון פועה והבדיקה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.