כבודו כתב:
"לצורך חולה/בריאות (כולל חולה שאין בו סכנה), ולצרכי ביטחון (אף שלא במצב פיקו"נ) — הגרשז"א הורה שאין בפתיחת/סגירת מעגל חשמלי איסור תורה,
ומעיון מדוקדק בדבריו (שאמר לי ושכתב) — הוא לא היה מוכן לומר שיש בכך איסור דרבנן."
הכוונה, שהגרשז"א סבר שבאמת, לחולה,גם איסור דרבנן אין במכשיר חשמלי?
אין לי מה להוסיף על מה שכתבתי. וראה בספרי רפואה מציאות והלכה, סימן ב, פרק א.
שלום רב, הנני בהריון ראשון שבוע 33. במשך חמישה החודשים להריוני הקאתי המון עד שהתחלתי להקיא דם. היום כאשר אני לא אוכלת ושותה במשך 3-4
שלום לאישתי אחות אשר עברה כריתת שחלות עקב זיהום ולה שני ילדים. האחות ביקשה מאישתי ביצית להפריה חוץ גופית מה דעת ההלכה בנושא זה אשמח
בשעה טובה אשתי הופרתה בהפריית מבחנה ויש לנו הריון מרובה עוברים 1 בשק אחד ושניים תאומים זהים בעוד שק 1 כרגע אנו בשבוע ה 9
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.