צום יום הכיפורים לאחר ניתוח ברגל
אני עוברת ניתוח ברגל ביום שלישי בלילה. הרופא רשם לי אנטיביוטיקה ומשכי כאבים חזקים לשבוע כולל יום כיפור. אני בת 65. איך לנהוג ביום כיפור?
מה הדין לגבי עור פריעה של הרך הנימול, האם מותר להסירו לגמרי במספרים בכדי למנוע תופעות לוואי בלתי רצויות כפי שנוהגים מוהלים מסוימים, או שיש לחשוש לדברי רבי חיים מצאנז שאע"פ שאיסתטית יראה לא יפה אך זה אסור לחלוטין
בברכה
זו שאלה הלכתית טהורה בדיני מילה והתשובה עליה צריכה להינתן על ידי הפוסק האישי של השואל.
הוספה משנת תש"ע:
מאז נשאלה שאלה זו חלפו למעלה מ 5 שנים.
במהלך תקופה זו התברר לי כי מבחינה רפואית עדיף להמנע מלהסיר את עור הפריעה אחרי החיתוך והפריעה.
במילים אחרות: להשארת העור לאחר הפריעה יש יתרונות רפואיים לתפקוד הגבר בעת קיום המצוה לכשיגדל.
לדברי הגר"ח מצאנז יש איפוא לא רק משמעות הלכתית אלא גם משמעות רפואית חשובה.
אני עוברת ניתוח ברגל ביום שלישי בלילה. הרופא רשם לי אנטיביוטיקה ומשכי כאבים חזקים לשבוע כולל יום כיפור. אני בת 65. איך לנהוג ביום כיפור?
שלום רב. יש לי לחץ דם נמוך יחסית, ובד"כ אני שותה הרבה במהלך היום, ולעתים אף קמה לשתות בלילה. השאלה שלי היא האם יש הקלה
שלום רב,במסגרת לימודי- תואר ראשון במשפטים, נדרשתי לעשות סמינריון בנושא המשלב הלכו.בחרתי בנושא ניתוחי מתים בשל העניין ובשל המחלוקת שהולכת ומתפתחת בשנים האחרונות.כידוע לי ישנן
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.