מה הדין לגבי עור פריעה של הרך הנימול, האם מותר להסירו לגמרי במספרים בכדי למנוע תופעות לוואי בלתי רצויות כפי שנוהגים מוהלים מסוימים, או שיש לחשוש לדברי רבי חיים מצאנז שאע"פ שאיסתטית יראה לא יפה אך זה אסור לחלוטין
בברכה
זו שאלה הלכתית טהורה בדיני מילה והתשובה עליה צריכה להינתן על ידי הפוסק האישי של השואל.
הוספה משנת תש"ע:
מאז נשאלה שאלה זו חלפו למעלה מ 5 שנים.
במהלך תקופה זו התברר לי כי מבחינה רפואית עדיף להמנע מלהסיר את עור הפריעה אחרי החיתוך והפריעה.
במילים אחרות: להשארת העור לאחר הפריעה יש יתרונות רפואיים לתפקוד הגבר בעת קיום המצוה לכשיגדל.
לדברי הגר"ח מצאנז יש איפוא לא רק משמעות הלכתית אלא גם משמעות רפואית חשובה.
I am considering making Aliyah, and want to ensure that I have a viable thought-out potential life plan ahead of me. I am interested in
לכבוד הרב ד"ר מ.הלפרין שליט"א שו"ב אודה לך באם תשלח לי את מאמרו של הרב נובירט שליט"א מספר הכינוס, הדן בשימוש בקונדום למניעת הידבקות ממחלות
שלום וברכה, קראתי את המאמר של הרב ד"ר מרדכי הלפרין על דימום מהתקן תוך רחמי. ומעיון באתרים נוספים ובשאר ספרים עדיין לא הצלחת להבין:א. האם
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.