המתת חסד במשפט עברי
בס"ד שלום, אני עושה עבודה במשפט עברי על השאלה-איך המשפט העברי מתייחס להמתת חסד? עליי למצוא מקורות לשאלה זו מן התלמוד הבבלי ושתי קודיפקציות. עפ"י
אודה לך מקרב לב על התייחסותך לפסק הדין, להמרצת פתיחה ותגובת היועמ"ש בנדון.
אנא עיין במאמרו הקצר של הרב פרופ' אברהם שטינברג, כללים הלכתיים להתנהגות רופא ביחידה לטיפול נמרץ, ספר אסיא יא, עמ' 206-207,
וכן במאמרי מניעת טיפול בחולה ALS והמתת חסד, באסיא יא, עמ' 244-248.
אחרי שתעיין היטב בשני מאמרים אלה, נוכל לשוחח.
בס"ד שלום, אני עושה עבודה במשפט עברי על השאלה-איך המשפט העברי מתייחס להמתת חסד? עליי למצוא מקורות לשאלה זו מן התלמוד הבבלי ושתי קודיפקציות. עפ"י
שלום וברכה, אנו מכינות עבודת חקר (העבודה בתושבע)בנושא הפלות. אנו מתמקדות בעיקר בנושא "האם יש להתיר לגבי מקרים שונים של העובר(בעל מום,תסמונת דאון וכו) את
שלום לכבוד הרב לבני בן השנתיים יש היפוספדיאסבזמן המילה נאמר לי ע"י המוהל שאין להוריד את העורלה כי צריך לנתח "ולסדר"ואני אציין שהעורלה איננה חופה
ממחקר שנערך באוניברסיטת בן גוריון, ןתןצאותיו פורסמו לפני כשנה לערך, עולה איכות נוזל הזרע יורדת אם לא מוציאים זרע. כלומר, איכות נוזל הזרע של גבר
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.