תשמיש לאחר פרישה
שלום. האם מותר לאחר התשמיש (לא ביאה ראשונה) שהבעל פרש באיבר מת , אחרי מנוחה קצרה להמשיך את התשמיש באיבר חי? כלומר,כאשר הבעל יכול לאחר
בס"ד
שלום רב.
אני מתעסק בשלום בית, והגיע אלי מקרה של אשה צעירה הטוענת שהבעל לוקה ב"עקמת הפין" וכל קיום אישות מכאיב לה מאוד, ולפעמים עד כדי עילפון.
הבעל טוען שזה לא נכון.
ביקשתי מהבעל שילך לבדיקת רופא אורולוג, והוא טוען, שכדי לבדוק זאת חייבים ביצירת זקפה, וזה הרי אסור. אף שלחלופין אפשר לצלם את הזקפה לקראת קיום אישות, כיוון שהזוג פרוד לא ניתן כעת לעשות זאת.
שאלתי כדלהלן.
א. האם שייך שיהיה לבעל "עקמת הפין" וכל קיום אישות מכאיב לה מאוד, ולפעמים עד כדי עילפון, ולמרות זאת רופא שיבדוק את הבעל במצב רפוי, עדיין לא יוכל לשלול או לאשר את האמור.
ב. יש דרך לגרום לזקפה מלאכותית ע"י זריקה, האם זה אסור, או יש מצדדים לאיסור.
בכבוד והוקרה
מ
תשובה לשאלה א: הדבר אפשרי מאד אך לא מצוי
תשובה לשאלה ב: השראת זיקפה ע"י זיקפה איננה כרוכה בשום פנים בהשחתת זרע או בגירוי העלול להביא להשחתה. משום כך בהרבה מקרים ניתן לקבל אישור של רב מובהק לביצוע הבדיקה.
שלום. האם מותר לאחר התשמיש (לא ביאה ראשונה) שהבעל פרש באיבר מת , אחרי מנוחה קצרה להמשיך את התשמיש באיבר חי? כלומר,כאשר הבעל יכול לאחר
האם מותר מבחינה הלכתית לעשות ניתוח לייזר להורדת שערות לגברים מבחינה אסתטית ויופי? באיזה מקומות מותר? כגון הצוואר? אשמח לתשובה במהרה
בס"ד שלום וברכה, אנחנו חברה המפתחת סכין משולבת לייזר להורדת רקמות העלולות להתפתח לסרטן. אנו עושים ניסויים בשלבי הפיתוח ומעוניינים לעשות ניסויים גם על רקמות
שלום רב ! תודה על התשובה והפניה למקורות ,המקורות שהופנתי אליהם לא ענו על השאלה . זאת אומרת רצתי לראות התייחסות הלכתית ליחס טוב ונאה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.