סירוב הורים לטיפול קונבנציונלי
אני עושה עבודה על רפואה אלטרנטיבית ורציתי לדעת מה צד ההלכה בנושא הבא: (וזה ממש דחוף אז אם אפשר לשלוח תגובה במהירות זה ממש יעזור
האם ישנה חובה רפואית, מוסרית או אתית להגיש עזרה רפואית לאוייב
פצוע ומנוטרל בשדה הקרב כאשר אין חשש לסיכון עצמי? אנא עיזרו לי בדחיפות לצורך עבודה סמינריונית במשפטים! תודה מראש!
הנושא מוצג כאן בצורה כללית מדי.
ניתן לענות ברמת העיקרון:
יש חובה מוסרית לטפל גם בפצועי אויב.
השאלה נוגעת לסדרי קדימויות.
למשל:
בעת קרב כשניתן לטפל בפצוע אחד מתוך שניים, האחד הוא חייל שלנו, והשני פצוע אוייב, כאן נכנסים לשיקול גם נושאי קדימויות.
הכוונה בסיסית זו יכולה לעזור לך עכשיו לנתח מקורות בנושא.
אני עושה עבודה על רפואה אלטרנטיבית ורציתי לדעת מה צד ההלכה בנושא הבא: (וזה ממש דחוף אז אם אפשר לשלוח תגובה במהירות זה ממש יעזור
האם אחרי שמתחתנים מותר לעשות הכל עם האישה וכמה שרוצים(לשכב איתה או לחבק או משהו כזה) אני חילוני ואני לא מבין בדברים האלה אז אם
לכבוד הרה"ג ד"ר מרדכי הלפרין שלום רב!ידועה שיטת חלק מהפוסקים, שהגדרת רגע הלידה היא המעבר מהרחם לנרתיק, ויש בדורנו שחששו לחומרא לשיטה זו. כשהייתי עם
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.