לרב שלום,
אנחנו לומדות באולפנא במרכז הארץ ובמסגרת שיעורי ביולוגיה התבקשנו לכתוב עבודה על אבחון גנטי טרום השרשתי בסיסטיק פיברוזיס,
רצינו לשאול אם לפי ההלכה מותר לעשות אבחון גנטי טרום השרשתי? ואם יש מקרה של זוג נשוי ששני בני הזוג נשאים, אך בריאים,
והם אומרים שאם לא יתנו להם לבצע את האבחון הם לא יביאו ילדים? נשמח לדעת את דעת ההלכה בעניין…
בתודה
נ, ת
עוד על PGD ראי מאמרו של הרב שלמה דייכובסקי, 'ברירה טרום עוברית ומעמדו של קדם עובר', אסיא ע"ז-ע"ח, עמ' 73-75.
כמו"כ ראי מאמרו של פרופ' אברהם שטיינברג 'על בחירת מין היילוד' (אסיא שם עמ' 76-89)
ואת חוזר מנכ"ל משרד הבריאות מס' 21/05 בנושא, (אסיא שם עמ' 90-95).
אני לומדת במכללה את נושא החינוך המיוחד ותוך כך גם אני גם ניפגשת עם ילדים שונים בחינוך המיוחד (מפגרים ברמות שונות, אוטיסטים, תסמונת דאון, חרשים
Post Content תשעה באב יחול 31 יום לאחר ניתוח כריתת ערמונית SPP והוצאת אבנים מכיס השתן. אני בן 73. הרופא אמר לי שאני חייב גם
דודי בן 80 וגר בישוב מעורב שרובו אינו דתי.ביתו מרוחק מבית הכנסת.לאחרונה רכש קלנועית עם מנגנון שבת של מכון צומת,מצב בריאותו מקשה ביותר את הליכתו.ההגעה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.