שידוכין והעדפות מיניות
בס"ד לכבוד הרב שלום אני רוצה לפנות אל כבודו בשאלות עדינות ובגלל אופי הענין איני יכול להזדהות המדובר בבעיה שהיא במידה מסוימת דיני נפשות אדם
האם מותר לרופא להסתכן בהדבקות במחלה (כמו אידס, צהבת וכו') על מנת לרפא ולהציל חיים?
עד כמה חייב אדם לסכן עצמו כדי להציל אחרין, ראי:
1. הרב יצחק זילברשטיין, "עד כמה חייב אדם לסכן עצמו" ספר אסיא ז' עמ' 3-11. ובמקורות המובאים שם.
2. הרב מרדכי הלפרין, "איברים להשתלה מתורם חי", ספר אסיא ט' עמ' 321-348, ובמקורות המובאים שם. להלן קישור לצפיה במאמר דרך אתר מכון שלזינגר: https://www.medethics.org.il/articles/assia/assia9/R0091321.asp
בס"ד לכבוד הרב שלום אני רוצה לפנות אל כבודו בשאלות עדינות ובגלל אופי הענין איני יכול להזדהות המדובר בבעיה שהיא במידה מסוימת דיני נפשות אדם
שלום רב, אני מחפש מקורות הלכתיים הדנים בסוגית הקדימות במתן טיפול רפואי הן במיקרו (כאשר שני חולים נמצאים לפני רופא) והן במקרו (חלוקת משאבים כלכליים
אדם בן 17 חולה וזקוק נואשות לתרומת מח עצם, אחותו נמצאה מתאימה, אבל היא סובלת ממחלת נפש המתבטאת בתסמונת של טירוף של נקיון, היא מסרבת
שלום לכבוד הרב, אשתי ואני נשואים וב"ה עתיד להיוולד לנו בן בכור. לפני הריון זה אשתי היתה בהריון ונאלצנו להפסיק אותו מלאכותית בשבוע 9. האם
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.