דימום לאחר הוצאת התקן תוך רחמי
אשתי נמצאת ביום השני לשבעה נקיים. היא עברה אתמול פרצדורה להוצאת התקן תוך רחמי. לפני כחודש הרופאה שלה נסתה להוציא לה את ההתקן אך היא
מספר השאלה: 111945
שלום!
אם אדם עבר ניתוח הרניה ע"י רשת ולאחר הניתוח התברר שהרופאים פגעו ונעשה נמק ואחד האשכים נפגע עד כדי כך שאין זרימת דם–והאשך אינו בר חיות יותר,לצערינו. ומה שנשאר זה אשך אחד עם ווריקוצלה…
השאלה היא: האם זה פצוע דכא בידי אדם? או שיש לו דין של פצוע דכא בידי שמים כי הכוונה הייתה לטובה-ונהפכה לרועץ….? ולפי ההלכה מה הפסק-מבחינת נישואין?
החת"ם סופר (שו"ת חת"ס, אבהע"ז ח"א סי' י"ז) דייק מדעת הסמ"ג (לאוין, קי"ט) כי סירוס או פגיעה בדרכי הזרע שנגרמו כתוצאה מפעולה אנושית שנעשתה לצורך רפואה, אינו פוסל מלבוא בקהל.
יש מקום לדיון גם בנימוקי היתר נוספים, אך דיון כזה חורג ממסגרתנו.
אשתי נמצאת ביום השני לשבעה נקיים. היא עברה אתמול פרצדורה להוצאת התקן תוך רחמי. לפני כחודש הרופאה שלה נסתה להוציא לה את ההתקן אך היא
יש לי תינוק בן 10 חודשים, יונק וניזון מאוכל מוצק (מסרב בכל תוקף לתמ"ל) יש לו פטריה בפה וקשה לו לאכול, אז הדרישה לינוק גדולה
שלום רב במסגרת לימודיי כסטודנט למשפטים, הנני מבקש להעמיק בנושא פסק הלכה לגבי הפריה חוץ גופית. במסגרת לימודיי נערך דיון בנושא "שפיכת זרע לבטלה" בו
אני בת 14 אני מכינה עבודה על הפריה חוץ גופית והנושא הוא האם מותר או אסור לבחור את מין העובר?! השאלה היא האם מותר לעשות
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.