תרומת ביצית מאחות או מגויה
לרב דר' הלפרין שלום. מטופלת שלי פנתה אלי כדי לשמוע חוות דעתי. היא נשואה ואם לארבעה ילדים, חילונית אחותה היתה בטיפולי פוריות ונבדקה ע"י מספר
הגרש"ז במנחת שלמה סימן ט', כותב שלפי שיטתו בעניין חשמל בשבת (שאין בזה לא בונה דאורייתא ולא מוליד דרבנן), היה לכאורה מותר להפעיל מכשירים חשמליים (שאין בהם מלאכה מלבד עצם הפעילות החשמלית), אך למעשה "אף לדידן אין להתיר דבר זה כי אם במקום צורך גדול".
בזמנו שאלתי את הרב נבנצאל שליט"א מה הוא "צורך גדול" שיהיה מותר לעניין זה, וענה לי שלא שמע על כך מן הגרש"ז, אבל נראה לו שצורכי חולה שאין בו סכנה הם בגדר הזה.
האם גם כך סובר כבודו, בדעת הגרשז"א?
לרב דר' הלפרין שלום. מטופלת שלי פנתה אלי כדי לשמוע חוות דעתי. היא נשואה ואם לארבעה ילדים, חילונית אחותה היתה בטיפולי פוריות ונבדקה ע"י מספר
שלום רב, אני נוטלת סרזט כבר כשנה וחודשיים ולמרות שהפסקתי להניק לפני מספר חודשים הרופאה הורתה לי להמשיך עם גלולות אלה באופן רציף עד להופעת
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.