דימום מתמשך (גם לאחר טיפול תרופתי)
שלום לכבוד הרב, ווסת אחרונה בתאריך 25.02.2010 ומאז עברו כבר שבועיים ודימום ממשיך לא דימום רציני אך ממשיך. קיבלתי לפני יומיים מרופא נשים כדורים הקסאקפרון
שלום רב, אשתי היא סטאז`רית (רופאה) ולעיתים היא נדרשת לבצע משמרות בשבת. בד"כ כלל היא דורשת לקבל נהג גוי לביצוע ההסעות אך לא תמיד זה מסתדר. אני מבקש לדעת מה עניין של תקנת מציל? האם מותר לשוב הביתה עם נהג יהודי? שאינו יהודי? האם מותר להגיע לבית החולים עם נהג יהודי? ושאינו יהודי? אשמח לקבל תשובה במהרה
ראה מאמרו של הרב ד"ר מרדכי הלפרין "דרכו של הגרש"ז אויערבאך בהלכות רפואה ופיקוח נפש" ספר אסיא ט' עמ' 195-239, בפרק שעוסק בנסיעת ובחזרת רופא מתורנות בשבת. להלן קישור למאמר דרך אתר מכון שלזינגר: https://www.medethics.org.il/articles/ASSIA/ASSIA9/R0091195.asp
שלום לכבוד הרב, ווסת אחרונה בתאריך 25.02.2010 ומאז עברו כבר שבועיים ודימום ממשיך לא דימום רציני אך ממשיך. קיבלתי לפני יומיים מרופא נשים כדורים הקסאקפרון
לכבוד מכון שלזינגרשלום רבראיתי מה שכתבו בנשמת אברהם סימן תב בעניין הודעה לקרובי הנפטר על הסתלקות יקירם, ובפרט מה שהביא בשם שו"ת חיים ביד ובשם
Shalom. I am a physician in the US and had purchased many years ago a shabbat phone form zomet. Recently I spoke to Rabi Tendler
בניתוחים כאשר מסירים רקמות, מה קורה להן אח"כ? האם הן נקברות? האם ההלכה מחייבת קבורתן? מי עוקב אחר העניין? בנוסף, כאשר נשלחות רקמות לבדיקות מעבדה,
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.