שימוש בויאגרה
בעלי החל לסבול לפתע מתופעת אין-אונות. אנחנו נשואים כ- 17 שנה ויש לנו 4 ילדים ועד היום לא הייתה כל בעיה במערכת היחסים והאישות ביננו.
אני מתחילה לעבוד כאחות בבי"ח, הובהר לי שיש הרבה דתיות במחלקה לכן אעבוד שבתות ולאו דוקא במשמרת שבת שנגמרת במוצ"ש אלא יותר בערבי שישי שמסתימים ב11 בלילה (שהרי כולן רוצות את המשמרת שמסתיימת במוצ"ש) וכאן הבעיה, שלא מובטח לי שהנהג שבית החולים שולח הוא גוי, לפעמים הנהגים יהודים. ההליכה הביתה ברגל היא כשעה וחצי אבל בשעה כה מאוחרת של הלילה לא אצעד (מסוכן), וגם בחורף זאת בעיה ללכת כזה מרחק. להשאר בבית חולים זאת גם בעיה שאנחנו זוג צעיר עם ילדים קטנים בעלי לא יוכל ללכת לתפילות איתם, מה גם שכל השבת תהרס לנו. וזה לא מקרה חד פעמי..
שאלתי היא האם יש מה לעשות בנידון? שאלתי הרבה אחיות דתיות מה הן עושות הן אמרו שהם חוזרות עם הנהג בין אם הוא גוי וגם אם הוא יהודי, האם כך גם אני צריכה לנהוג ?? או שיש דרך אחרת או שאין פתרון??
1. באיזה בית חולים את עובדת?
2. היכן את גרה?
3. אם את גרה ביישוב קטן, האם מצויים בו רופאים ואחיות אחרות?
נוכל לענות מדוייק יותר אחרי קבלת הפרטים.
בינתיים תוכלי לעיין במאמרי נסיעת רופא לתורנות שבת וממנה מחוץ לתחום שבת ; ספר אסיא ז', עמ' 241-246 (1993), אסיא מב-מג, עמ' 46-51 (1987).
בעלי החל לסבול לפתע מתופעת אין-אונות. אנחנו נשואים כ- 17 שנה ויש לנו 4 ילדים ועד היום לא הייתה כל בעיה במערכת היחסים והאישות ביננו.
בס"ד לכבוד הרב מרדכי הלפרין שליט"א אין מקום לטעון שמעשנים פסולים לעדות, מידי דהוי כאותם דקבור נפשא ביום טוב במסכת סנהדרין דף כו: כלשון הרמב"ם
[המשך #6358]יישר כח. רק שאלה קטנה נוספת, בענין זכיה לשוטה יש מחלוקת בראשונים ובאחרונים, וחלק מהסברות הן, משום "דאתי לכלל זכיה" משא"כ גוי, דהיינו גם
שלום כבוד הרב, אני בחודש תשיעי של הריון. ביום כיפור בע"ה אהיה יומיים אחרי תאריך הלידה המשוער שלי, ולכן רוב הסיכויים שהרופאה שלי תאשר לי
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.