מעוברות ומניקות בתשעה באב דחוי
שלום לרב,אחדשה"ט,מה הניסוח המדויק שהרב ממליץ לכתוב בהלכות בדין מעוברות ומניקות?האם יש הגדרה מהו מיחוש במקצת?האם להכריע לקולא שלא להתחיל לצום כלל? האם לומר שמי
שלום רב הרב ד"ר הלפרין,
ראיתי לנכון בעקבות מזכירות מכון שלזינגר, לפנות אליך לגבי סוגיה אותה אני חוקר במסגרת סמינריון אקדמי של המחלקה למזה"ת באוני' בר-אילן.
בעבודה המדוברת, אני מתכוון להשוות בין שיטות האתיקה לגבי ניתוק ממכשירים בין היהדות לאסלאם (באם יהיה מספיק חומר, אתמקד רק בעולם האסלאם).
תהיתי אם תוכל להפנות אותי למקורות רלוונטים ואולי במשפט לומר לי מה השורה התחתונה אצל כל אחד מהצדדים.
תודה רבה,
אין לנו נתונים על המתת חסד באיסלאם. לגבי המתת חסד בהלכה, כדאי שתיעזר במנועי החיפוש שבאתר מכון שלזינגר:
שלום לרב,אחדשה"ט,מה הניסוח המדויק שהרב ממליץ לכתוב בהלכות בדין מעוברות ומניקות?האם יש הגדרה מהו מיחוש במקצת?האם להכריע לקולא שלא להתחיל לצום כלל? האם לומר שמי
שלום וברכה , רציתי לדעת פרטים על מה שכתב המג"א דאחר תשמיש לא תניק את הילד, האם גם בזמנינו צריכים להקפיד על זה? מדוע אסור
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.