זיהוי תנוקת ללא ראיה
השלום שמעתי שעור מפי רב בענין משפט שלמה. ובין היתר הוא התבסס על מחקר בשערי צדק, שבו נבחנו האמהות הטריות שש שעות לאחר הלידה, שכאשר
ערך החיים ע"פ מקרותינו הקדושים האם מותר לנתק אדם ממכונת החיאה והאם אדם שנמצא בסכנת מות מרעב מותר לו לאכול בשר לא כשר
התשובה לשאלה השניה היא ברורה ופשוטה: מותר לאכול מאכלות אסורים (כולל בשר לא כשר) במקום בו קיימת סכנת נפשות.
לגבי השאלה הראשונה – חסרים נתונים.
מה מצבו הרפואי של מי שרוצים לנתקו?
למה רוצים לנתקו?
מה יקרה לו לאחר הניתוק?
מהי הסיטואציה בה מדובר?
השלום שמעתי שעור מפי רב בענין משפט שלמה. ובין היתר הוא התבסס על מחקר בשערי צדק, שבו נבחנו האמהות הטריות שש שעות לאחר הלידה, שכאשר
נשמת אברהם סי’ שלט – המכתב של הרב מופיע בספר שלכם בעמוד 181 ראה במצורף מתוך הסיכום של הרב פרופ’ שטיינברג, והמודגש בו באדום, שהוא קיבל
בס"ד רציתי לדעת בבקשה יותר בהרחבה על הנושא של אם פונקאית. מהן ההשלכות והשאלות שמתעוררות בנושא זה מבחינה הלכתית ,מוסרית ורפואית? אשמח מאד אם תפנו
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.