שלום!!!!!
אני צריכה לעשות עבודה על ניתוק חולים ממכשירים (המתות חסד). מצד אחד התורה היא דרך חיים, היא נותנת לו בחירה חופשית, אך מצד שני היא אוסרת עלינו לנתק חולים ממכשירים. איך זה הגיוני? איך התורה לא נותנת לאדם לבחור בין חיים למוות? התורה סותרת את עצמה?! אודה אם תענו לי במהירות,
לידיעתך, שאלה דומה נוספת שקיבלתי היתה:
שלום!!!
אני צריך לעשות עבודה על השרקת שריקת רעל לחולים (המתת חסד).
מצד אחד התורה היא דרך חיים, היא נותנת לו בחירה חופשית, אך מצד שני היא אוסרת עלינו לנתק חולים ממכשירים. איך זה הגיוני? איך התורה לא נותנת לאדם לבחור בין חיים למוות? התורה סותרת את עצמה?! אודה אם תענו לי במהירות,
התשובה לשאלות:
כדי להבין על מה אנשחנו מדברים ראי נא בקישורים הבאים:
1. על ועדת שטינברג. ניתן לצפות בקישור הבא: http://www.health.gov.il/pages/default.asp ?PageId=632&parentId=10&catId=6&maincat=1
2. הבסיס ההלכתי להצעת חוק "החולה הנוטה למות", אסיא עא-עב עמ' 25-39 . ניתן לצפות בקישור הבא: https://www.medethics.org.il/articles/ASSIA/ASSIA71-72/Assia71-72.02.asp
אישתי בהריון חודש 7, ולפני שבוע ראתה מעט דם. היא נבדקה בבית חולים והכל בסדר. השאלה היא מה עלינו לעשות מבחינת דיני טהרה? האם היא
שלום וברכה, בחודש אלול שלחתי שאלה בנוגע להנקה לאחר גיל שנתיים. מכיוון שלא קיבלתי עדיין תשובה, אשמח אם תשלחו אלי את השאלה כדי שאוכל לשאול
Are there male-contraceptives pills or treatment that is premitted Halachically in a case where a Posek gave the wife a Heter to use (female) contraceptive
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.