בדיקת סיטורציה בשבת
אני סטודנטית לסיעוד ועובדת בבית חולים. במסגרת העבודה אני עובדת בשבת . האם יש בעיה לבדוק סטורציה בשבת כאשר הכתבן (ערבי) מדליק ומכבה את המכשיר?
בס"ד
התגלתה אצלי בעיה במחיצה באף שהיא אינה באמצע, אולם כשהייתי קטן הרופאים אמרו אולי זה יתיישר עם התפתחות הגוף, והציעו לחכות לגיל מבוגר יותר ולראות מה יהיה המצב. אני לא חש השפעה כ"כ קריטית, אולם מבחינה מסוימת זה יוצר אצלי בעיה של נחיר סתום חלקית. זה לא מקשה עלי כ"כ על הנשימה, ולכן גם לא ראיתי בזה צורך קריטי, וגם הרופא אמר שצריך לחכות ולבדוק עוד קצת, אולם גם אם יראו לנכון שיכול להיות שיש צורך, אני חושש שמא זה יפגע בי יותר. האם אני חייב לעשות את הניתוח משום בריאות, או שמא אני לא חייב? השאלה כרגע הינה תיאורתית, אולם אני לא רוצה להגיע לידי בעיה בשלב שבו עלולה להיוצר השאלה הזאת. תודה מראש
לפי התיאור כאן – מסתבר שאין הכרח או חובה לבצע את הניתוח אם המצב לא מחמיר. אבל מאחר ומדובר על נתונים חלקיים בלבד שמובאים כאן, יחד עם העובדה שאינני מומחה לרפואת אף-אוזן-גרון – אין לפעול לפי ההמלצה למעלה בלא יעוץ אמיתי עם רופא מומחה לאא"ג.
היעוץ שקיבלת מהרופא נשמע אמין ומשכנע.
אני סטודנטית לסיעוד ועובדת בבית חולים. במסגרת העבודה אני עובדת בשבת . האם יש בעיה לבדוק סטורציה בשבת כאשר הכתבן (ערבי) מדליק ומכבה את המכשיר?
בס"ד שלום! רציתי לשאול עד כמה הסבירות גבוהה להרות עם אמצעי מניעה. יש לי התקן מירנה חודשיים, בימים האחרונים הרגשתי תחושות משונות מאוד שהזכירו לי
ילדתי ב-ד' תמוז, והתינוקת ניזונה מהנקה מלאה. אם חלילה עד ט' באב לא יבוא משיח, כיצד עליי לנהוג בצום? האם עליי לצום כרגיל? או שישנן
לפני כשלושה שבועות הוחדר לי התקן מסוג מירנה, לא היה לי דימום לאחר ההתקנה אך יש לי כאבי בטן והפרשות חלקן בצבע חום וחלקם נוטות
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.