דמם שבירה בהלכה
בס"דשלום רב!לפי הבנתי בדברי הרב בכמה תשובות שהשיב באתר של מכון שלזינגר , יש הבחנה בין "דימום ויסתי" לדימום אחר הנקרא "דמם שבירה"דימום ויסתי רגיל-
כהן שבגיל 10-15 חלה במחלת הסרטן בצורה קשה ועבר טיפולים שונים כיום הוא בן 33 ורוצא להינשא אך נתברר לו שהוא עקר ואין לו דרך ואפשרות להביא ילדים לעולם כמו כן לא מוצא בת ישראל שתסכים להינשא לו כי הריי מה הטעם בנישואים אם אינו יכול להביא ילדים לאחרונה הכיר גיורת שמסכימה להינשא לו כמו שהוא
א. האם הוא יוכל להינשא מכיוון שהינו פצוע דכא וכי כהן פצוע דכא מותר לבוא בגיורת
ב. מה הדין ואיך פותרים בעיה זו בהקדם
ג. האם זה שהוא יפנה לנישואים אזרחיים בחו"ל יתן לו משהוא ואם אפשר למנוע זו על מנת לא לפגוע בכבוד משפחתו שהינה משפחה מקובלת ודתייה עם שושלת ענפה
א. הנושא שנוי במחלוקת פוסקים.
ראה: "פצוע דכא בעקרות יתרוגנית" אסיא עא-עב, עמ' 144-158.
או בקישור הבא: https://www.medethics.org.il/articles/ASSIA/Assia71-72/Assia71-72.14.asp
ב. למעשה ראוי לפנות לרב מורה הוראה באופן אישי.
ג. אין לנו נתונים על נישואים אזרחיים בחו"ל.
בס"דשלום רב!לפי הבנתי בדברי הרב בכמה תשובות שהשיב באתר של מכון שלזינגר , יש הבחנה בין "דימום ויסתי" לדימום אחר הנקרא "דמם שבירה"דימום ויסתי רגיל-
אישתי בשבוע ה- 38, ממספר בדיקות us שעשתה עלה כי יש פער של כ- 4-5 שבועות בין גיל העובר לגיל המח- הראש. הראש הוא לפי
שאלתי לצורך עבודה בלבד, אבקש אם אפשר גם מקורות האם מותר לאישה שיכולה ללדת ילדים כדרך הארץ, ולמרות זאת רוצה לעשות אבחון גנטי טרום השרשתי,
לכבוד הרבנים שליט"א תלמיד חכם אחד שליט"א ביקש ממני שאברר בשבילו השאלות הבאות: א) אצבע שנשברה בשבת ח"ו, האם מותר רק לתקוע במסמרים לחבר את
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.