יחס ההלכה לקריוגניקה
שלום רבבהמשך לשיחתנו בנושא, אשמח לחוות דעת הלכתית הנוגעת למעמד של שימור הגוף לאחר המוות (קריוגניקה, קריוניקה), בהנחה שהמטרה היא לא קבורה אלא להיפך –
לפני כשנתיים וחצי כרתתי רחם וע"פ שאלות לרבנים טבלתי טבילה אחת ויותר לא שמרתי דיני הרחקה על אף שהופיעו במחזוריות כתמים מידי חודש כיום לאחר שיחה עם הרופא המנתח הוברר שצואר הרחם נותר האם כיום אני צריכה לשמור נידה כהילכתה הכולל דיני הרחקה וטבילה בברכה או להמשיך לנהוג ללא דיני הרחקה – תודה
לאור כמה ספקות עובדתיים והלכתיים העולים משאלתך, יש לטבול כל חודש כמו לפני הכריתה פרט לכך אין לברך על הטבילה.
שלום רבבהמשך לשיחתנו בנושא, אשמח לחוות דעת הלכתית הנוגעת למעמד של שימור הגוף לאחר המוות (קריוגניקה, קריוניקה), בהנחה שהמטרה היא לא קבורה אלא להיפך –
שלום רב בבית החולים בו התחלתי לעבוד כל הרישום ממוחשב. רצוני לדעת כיצד עלי לנהוג בשבת. האם יש למעט בכתיבה? האם עדיף להשתמש ב"העתק הדבק"
תינוק נולד בניתוח קייסרי בשבוע 33 הוא סובל מליקויים במערכת העיקול שהצריכו ניתוח שכרת את רוב המעיי-הדק ונישאר רק 7 ס"מ, בנוסף לזה הוא סובל
שלום לכבוד הרב לבני בן השנתיים יש היפוספדיאסבזמן המילה נאמר לי ע"י המוהל שאין להוריד את העורלה כי צריך לנתח "ולסדר"ואני אציין שהעורלה איננה חופה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.