מניעתהריון אחרי ילד שלישי
אנו זוג שנוי כ שלוש שנים ומחצה. לנו תאומים בני שנה ושמונה חודשים ותינקת בת חודש ושבוע שאלתינו האם מותר להתשמש באמצעי מניעה ואם כן
כבוד הרב שלום!
הנני מטפלת ברפואה אלטרנטיבית- טיפולי רפלקסולוגיה, זהו תחום שדורש מגע בכפות הרגליים עד הברכיים.
לפני מס` ימים נתבקשתי מאחת המטופלות שלי לטפל בשני בניה, בגילאים 15 ו-17, בעקבות בעיה של קשב וריכוז. שאלתי היא האם יש היתר לטפל בילדיה, או שיש איסור מוחלט, גם כאשר האמא נמצאת במתחם של הבית (כמובן שהדלת של חדר הטיפולים פתוחה)
תודה מראש, ושבוע טוב!
ג.
לגבי טיפול בגברים בעיסוי או ברפלקסולוגיה, קיימת בעיה הלכתית אמיתית עקב ההשפעה האירוטית האפשרית על המטפלים והמטופלים, ולכן, פרט למצבי חרום אין לטפל בבין המין השני.
במצב של סבל גדול, אף שאין בו סכנת חיים, בשעת הדחק ניתן להקל אם העיסוי נעשה בלא מגע יד ישיר (באמצעות כפפות, או מטלית בד שחוצצת בין יד המעסה לגוף המעוסה), במקום בו נמצאים כל הזמן גם אנשים אחרים.
בחוברת אסיא הקרובה (פ"א-פ"ב) האמורה לצאת לאור בקרוב, הוקדש מאמר הלכתי נרחב לשאלות על טיפולים פיזיותרפיים ורפלקסיביים בבני המין השני.
אנו זוג שנוי כ שלוש שנים ומחצה. לנו תאומים בני שנה ושמונה חודשים ותינקת בת חודש ושבוע שאלתינו האם מותר להתשמש באמצעי מניעה ואם כן
לצורך שידוך: סב הבחורה ואחיותיו סבלו מסכרת. אמה ואחיה לא סובלים (בנתיים) מסכרת. האם יש לחשוש כי מחלת הסכרת תורשתית ועל כן לא ללכת לכיוון
בס"ד אנחנו נשואים ב"ה ורצינו לשאול לגבי חיי האישות.האם מותר נישוק של הגבר באותו מקום ולהיפך ומהם הגדרים. תודה נשמח אם השאלה לא תפורסם
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.