מוהל ממין נקבה
Shalom,I am a second year medical student who this past summer attended some of the lectures of the Summer Program in Medical Ethics and Halacha.
שלום לרב.
ראיתי שהרב כתב בפורום לפני כמה חודשים את הדברים הבאים (ב-italics), ורציתי (אם זו לא טרחה) לקבל הפניה מדוייקת יותר לדברים (או מילות חיפוש שיסייעו לי לחפש ב"אוצר החכמה" – יש לי את אסיא עד תשס"ח):
תודה רבה!
יש מחלוקת גדולה בין הגרי"ש אלישיב זצ"ל ליבל"א הגר"'ע יוסף בשאלה אם לכתמים הקשורים לנטילת גלולות יש את הקולות של כתם או את ההחמרה של עדים
כך שהאמירה כאילו זה פשוט להקל, איננה נכונה
התפרסמו על כך כמה מאמרים באסיא בשנים האחרונות. את שיטת הרי"ש הביא הרב בן פורת, ואת שיטת הגר"ע הביא נכדו, הרב ששון. יעויי"ש
א. ראה מאמרם של הרב אליעזר בן פורת עם פרופ' פסח קליימן: גלולות הורמונליות למניעת הריון, אסיא פז-פח עמ' 129-137
ב. ראה מאמר תגובה של הרב יעקב ששון (נכדו של הגר"ע יוסף זצ"ל): דין כתם כאשר נוטלת גלולות, אסיא פט-צ, עמ' 96-98.
ג. ראה במכתבם של הרב אליעזר בן פורת עם פרופ' פסח קליימן: האם יש דין כתם אצל נוטל גלולות אסיא צא-צב, עמ' 206-207.
הקבצים יישלחו במייל נפרד
Shalom,I am a second year medical student who this past summer attended some of the lectures of the Summer Program in Medical Ethics and Halacha.
ר' מרדכי שלום, אני מקווה ששלומך וב"ב טוב. עליתי כעת על משהו חשוב מאד מבחינתי, והוא נראה לי רלוונטי גם לענייניך. אשמח לשמוע את דעתך.
מבין שני הסבים של תינוק, מי לפי ההלכה אמור לשמש כסנדקו של התינוק?
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.