שימוש ברמקול (באישור מכון צומת) בעריכת ליל סדר לקשישים
שלום רב. נקראתי לערוך סדר בדיור מוגן לקשישים, חלקם כבדי שמיעה. נשאלתי אם בנמצא רמקול המותר לשימוש בשבת וחג. למרבית הפתעתי מסתבר שיש, דוגמת זה
שלום, ארצה לדעת, לצורך עבודה שעליי להכין, מהו מעמדו של העובר במשפט העברי (כלומר, האם עובר נקרא נפש או לא)? אשמח לקבל מקורות בענין – דעתם של החכמים מתקופת ימי הביניים ועד לימינו. תודה רבה!
בנוסף לחומר הנמצא באתר האינטרנט של מכון שלזינגר ניתן למצוא על מעמד העובר לאור ההלכה באנציקלופדיה ההלכתית-רפואית בעריכת פרופ' אברהם שטינברג, כרך ה' ערך "עבר", עמ' 91-159, ובכל ההפניות שם (ישנם כ-360 הערות שוליים המפנות למקורות רבים נוספים העוסקים בעובר לאור ההלכה). באם חומר זה אינו מספיק אנא פנה אלינו שוב.
שלום רב. נקראתי לערוך סדר בדיור מוגן לקשישים, חלקם כבדי שמיעה. נשאלתי אם בנמצא רמקול המותר לשימוש בשבת וחג. למרבית הפתעתי מסתבר שיש, דוגמת זה
שלום, אני סובלת מוסטיבוליטיס קשה. היינו אצל רופאה שמומחית בעניין שנתנה לנו טיפול עם משחות בשילוב פיזיותרפיה והמליצה בשלב הנוכחי עד שיהיה שיפור לקיים יחסים
שאלתי היא, הננו עומדים לפני סקירת מערכות מה דעת היהדות לעשות את הבדיקה הזאת, ושאלתי היא מכמה אופנים, 1.יש המון פעמים (מנסיון) שאומרים דברים מפחידים
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.