מניעת חיסונים לילדים מטעמים אידיאולוגיים
אנו כותבים עבודה על מניעת חיסונים לילדים ע"י הוריהם מטעמים אידיאולוגים. רצינו לדעת מה יחס ההלכה בנושא, והאם ישנם מקורות יהודיים והלכתיים העוסקים בנושא זה
An egg from a non-Jewish woman is fertilized in-vitro with the sperm of a Jewish man. The fertilized egg is inserted in the uterus of a Jewish woman (the sperm donor's halachic wife). The Jewish woman carries the embryo and a live child is born from this implanted embryo. Is this child Jewish or is conversion required? Does the child bear paternal relationship to the Jewish sperm donor? Does the child bear maternal relationship to the full term gestational carrier birth mother?
There are different opinions concerning your question. Therefore, practically the child has to go through a conversion procedure (Giyur L'chumrah), At the same time he may be considered a child of his Jewish genetic parents.
For more details, please look up Tchumin Vol. 5 (1996) pp. 248-259 ; 260-267 ; 268-274.
אנו כותבים עבודה על מניעת חיסונים לילדים ע"י הוריהם מטעמים אידיאולוגים. רצינו לדעת מה יחס ההלכה בנושא, והאם ישנם מקורות יהודיים והלכתיים העוסקים בנושא זה
אני נמצא כרגע בקורס פאראמדיקים. וחלק מהמיומנויות שאנו נדרשים לדעת בצורה טובה ביותר הן הכנסת עירוי ואינטובציה (הכנסת צינור דרך הפה לקנה הנשימה להנשמה) שהן
לכבוד הרב הרב ד"ר מרדכי הלפרין שליט"אשלום רב,רבני היישובים בשומרון מתכנסים כל מספר חודשים למפגש משותף. במסגרת המפגש נידונים נושאים הלכתיים שונים יחד עם רבנים
שלום, הנני אחות הגרה במעונות בית החולים. שאלתי היא האם מותר לי להתארח מחוץ לביה"ח כאשר אני עובדת במשמרות שישי-שבת, דבר המצריך כמובן נסיעה בשבת(על
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.