דימום עם התקן
בס"ד. אני שואל עבור אברך מהכולל: אשה שכבר סיימה לראות ימי וסתה (מחזור) ויש לך התקן תוך רחמי (טבעת). האם כשיש לה כתמים או כשמכניסה
ברצוני לקבל חומר על מעמד העובר בהלכה היהודית
בנוסף לחומר הנמצא באתר האינטרנט של מכון שלזינגר ניתן למצוא על מעמד העובר לאור ההלכה באנציקלופדיה ההלכתית-רפואית בעריכת פרופ' אברהם שטינברג, כרך ה' ערך "עבר", עמ' 91-159, ובכל ההפניות שם (ישנם כ-360 הערות שוליים המפנות למקורות רבים נוספים העוסקים בעובר לאור ההלכה). באם חומר זה אינו מספיק אנא פנה אלינו שוב.
בס"ד. אני שואל עבור אברך מהכולל: אשה שכבר סיימה לראות ימי וסתה (מחזור) ויש לך התקן תוך רחמי (טבעת). האם כשיש לה כתמים או כשמכניסה
המשנה בסוף מסכת הוריות (פרק ג, משנה ז-ח) מגדירה דיני קדימות הנוגעים ישירות גם לטיפול רפואי:"האיש קודם לאשה להחיות ולהשיב אבדה והאשה קודמת לאיש לכסות
לכב' הרב אני עושה עבודה בביולגיה על הפריה חוץ גופית לצורך ברירת עוברים והמקרה שבחרתי הוא זוג שיש סיכוי שהילד יצא לבקן האם מותר מבחינה
בס"דהרב הפלרין שלום,שאלות:1. מצאתי את המקור הבא, ובו מצויינים גם "אבא שאול" וגם הביטוי "עד חוטמו". מה המשמעות של "עד חוטמו" לפי מדרש זה?2. האם
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.