חזקה וסיכון בדיני מילה – במחלות תורשתיות ובדין מציצה
I am not sure if the comparison to "chazakah" is fair in the case of a mohel. Suppose a mohel performed 10,000 brisim without any
רעייתי ואני נשואים כבר כמה שנים וזכינו לילדים מספר, ביניהם גם בן ובת.
מצב הזוגיות בינינו לא טוב ואין יחסי אישות מזה שנתיים.
אשתי מוכנה לשקול חזרה לקיום יחסים בתנאי שנשתמש באמצעי מניעה, אך לא גלולות ולא התקן. היא מוכנה שנבקש היתר הלכתי לשימוש בקונדום.
האם יש סיכוי לקבל היתר לשימוש בקונדום?
לפני שאפשר יהיה להתחיל בבירור ההלכתי, ראוי לקבל תשובות לשלוש שאלות:
א. לגמרי לא ברור לי מדוע אשתך מעדיפה שימוש באמצעי שבטיחותו נמוכה יחסית ולא אמצעי מניעה הידועים בבטיחות רבה יותר.
לידיעתך, אחוז הכשלונוות השנתי של משתמשי קונדום צעירים הע בין 10%=30%!
ב. האם אשתך תהיה מוכנה לשימוש בדיאפרגמה, שבשימוש נכון בטיחותה לא פחותה מבטיחות הקונדום?
ג. מהן הסיבות להתנגדותה של אשתך לשימוש באמצעים המקובלים?
I am not sure if the comparison to "chazakah" is fair in the case of a mohel. Suppose a mohel performed 10,000 brisim without any
שלום רב, אני ב"ה השבוע קיבלתי תשובה חיובית לאחר טיפול הפריה. עדיין צריכה לקבל תרופות ותמיכה להצלחת המשך ההריון. האם אני חייבת לצום ביום כיפור?
האם אשה שהמוגלובין שלה 6 והיא מקבלת זריקות האם מותר לה לצום כאשר היא מרגישה שמסוגלת?
שלום כבוד הרב ד"ר הלפריןאני ביוהכפ בע"זה אהיה בשבוע 33 להריוני.אני בת 41 בהריון עם חולשה גדולה שבגינה יצאתי לשמירת הריון.רציתי לדעת מה הדין לגבי
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.