שיבוט ילדה שמתה למניעת צער רב
מהי עמדת ההלכה לאפשר שיבוט של ילדה שמתה על מנת למנוע סבל וצער גדול מאד להורים, שעלולים גם לסכן את חייהם ובכך את הערך הנעלה
שלום
אני אשה דתית ,בת 48 יש לי התקן תוך רחמי מזה 7 שנים
רופא הנשים שלי הורה לי להחליף אותו
יש 2 אפשרויות: א. להוציא את ההתקן ולהכניס חדש באותו טיפול
ב. להוציא את ההתקו ואחרי חודש להכניס חדש – אפשרות
זו הומלצה יותר על ידי הרופא
שאלתי : באיזה אפשרות לבחור ואם לבחור באפשרות 2 , באיזה אמצעי מניעה להשתמש במשך החודש הזה
בתודה מראש
א. כדאי לקבל את היעוץ של הרופא המטפל.
ב. בינתיים ניתן להשתמש בנרות כמו גלובן, כמובן רק אחרי התיעצות עם הרופא המטפל.
מהי עמדת ההלכה לאפשר שיבוט של ילדה שמתה על מנת למנוע סבל וצער גדול מאד להורים, שעלולים גם לסכן את חייהם ובכך את הערך הנעלה
שלום רב, ב-ט' באב הקרוב אהיה בע"ה בשבוע ה-12 להריון. מאז תחילת ההריון אני סובלת מתשישות, בחילות ולעיתים הקאות. על מנת להתגבר על הבחילות אני
שלום רבאשתי עברה לפני כשבועיים הפלה טבעית בחודש השני. הרופא אומר שבשלב זה יש למנוע הריון למשך מספר חדשים. השימוש בגלולות אסור לה מבחינה רפואית,
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.