קריאת שם לרך הנולד
שלום כבוד הרב . בעזרת ה׳ , אני אמורה ללדת ב-14.07 את בני הבכור. אנחנו רוצים לקרוא לו שקד שאול, לזכר סבא שלי ז״ל ששמו
שלום וברכה,
האם ידוע לך אם נעשתה פעם הערכה לגבי אחוז החולים המאושפזים בבית חולים ומוגדרים כחולה שיש בו סכנה?
אם כן אשמח שתשלח אותי למקור כזה
להערכתי בחלק מהמחלקות מדובר ברוב מוחלט וארצה לעשות בדיקה בנושא בקרוב
ככלל מגמת האשפוז בבתי החולים השתנתה מאד בשנים האחרונות, וכל מי שלא צריך להיות מאושפז משתחרר לביתו
ודאי לקראת שבת
למידע זה יש משמעות רבה בנוגע לעבודה במחלקות האשפוז כגון פנימית, כירורגיה ילדים נשים ועוד
תודה
מ
א. לא ידוע לי על מחקר בנושא
ב. מתוך היכרות עם המחלקות בבתי החולים, יש לנהוג למעשה כי סתם חולה מאושפז הוא בחזקת חולה שיש בו סכנה, אלא אם אני יודע שאין בו סכנה.
כמו כן גם מאושפז שידוע שאין בו סכנה, הריהו מוגדר כחולה, פרט לחריגים.
שלום כבוד הרב . בעזרת ה׳ , אני אמורה ללדת ב-14.07 את בני הבכור. אנחנו רוצים לקרוא לו שקד שאול, לזכר סבא שלי ז״ל ששמו
Shalom uvracha. I am putting together a shiur on the halachic analysis of whether a physician is permitted to participate in a government ordered (fair
שלום, האם אמת שאומרים שחייבים לקחת אנטיביוטיקה כשיש סטרפטקוקוס ואם לא לוקחים מסתכנים בפגיעה בלב? האם אין אפשרות להסתפק בויטמין סי, שתיה ומנוחה? השאלה היא
My 83 year old father-in-law (M) is observant. Three of his four children are charedi and might be inflexible. The fourth (and eldest), my husband,