משככי כאבים לחולים סופנים – האפקט הכפול
שמי הוא לי וורשבסקי ואני סטודנטית לתואר שני במדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב. במסגרת לימודי אני עושה עבודת סמינר בנושא: כיצד רואה ההלכה את עקרון
בס"ד
שלום ושנה טובה.
רציתי לדעת מה עמדת ההלכה בעיניין טכנולגיית השתלת תאי גזע של אדם בבע"ח
(למשל חזיר) לצורך יצירת איברים בתאימות מושלמת למקור תאי הגזע.
אשמח אם תוכלו לכוון אותי למקורות בנושא , הן מבחינה הלכתית והן מבחינה מדעית.
תודה וגמר חתימה טובה
י
אין איסור הלכתי על השימוש בתאים אנושיים למחקר או למטרות טיפוליות תוך כדי השתלתם בבעלי חיים כלשהם.
הסיבה לכך היא שאין שום מקור בהלכה הכולל איסור להשתלה כזו.
שמי הוא לי וורשבסקי ואני סטודנטית לתואר שני במדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב. במסגרת לימודי אני עושה עבודת סמינר בנושא: כיצד רואה ההלכה את עקרון
הרב מרדכי הלפרין, שלום וברכה!רציתי להתייעץ אתך לגבי שאלה שנשאלתי – אשה שילדה בן בכור לאחר שתי הפלות, ששתיהן התבצעו בפועל לאחר מ' יום אבל
מטופל שיודע שהוא נכנס לטיפול שבסופו ישמידו את כל כליו – כולל התפילין. האם עדיף שלא יכניס תפילין ויוותר על הנחת תפילין במשך שבוע או
בס"ד שלום וברכה. אני בת 23 לאחר 2 הפלות בשבוע9 +-. לאחר בירור רפואי אצל המטולוגית התברר שיש לי ככל הנראה תסמונת של קרישיות יתר.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.