טיפולי שיאצו בבן המין השני
בסייעתא דשמייא אני בעז"ה רוצה ללמוד בשנה הבאה טיפולים טבעיים (שיאצו, רפלקסולוגיה וכו'..) ואני יודעת שבהתחלת חיי המקצועיים בטח אני אצטרך לעבוד בקופת חולים. השאלה
האם מותר ללמוד רייקי ו/או להיות מטופל דרך רייקי (למטרות ריפוי)?
האם ישנה בעיה הלכתית בעניין ואם כן, מהי?
אשמח לקבל תשובה במהירות האפשרית, תודה
בשאלתך דן הרב שלמה אבינר במאמרו: רפואה משלימה מיסטית למחצה, אסיא עה-עו, עמ' 50-64. להלן קישור למאמר דרך אתר מכון שלזינגר: https://www.medethics.org.il/articles/ASSIA/ASSIA75-76/ASSIA75-76.04.asp
בחוברת עוד שני מאמרים העוסקים בנושאם קרובים.
א. פניית חולה מסכן לרופא אליל, שם עמ' 7-32. להלן קישור למאמר דרך אתר מכון שלזינגר: https://www.medethics.org.il/articles/ASSIA/ASSIA75-76/ASSIA75-76.02.asp
ב. רפואה מיסטית בהלכה עמ' 33-49. להלן קישור למאמר דרך אתר מכון שלזינגר: https://www.medethics.org.il/articles/ASSIA/ASSIA75-76/ASSIA75-76.03.asp
בסייעתא דשמייא אני בעז"ה רוצה ללמוד בשנה הבאה טיפולים טבעיים (שיאצו, רפלקסולוגיה וכו'..) ואני יודעת שבהתחלת חיי המקצועיים בטח אני אצטרך לעבוד בקופת חולים. השאלה
שלום רב! אני סטודנטית לתואר שני בפילוסופיה יהודית ולתואר ראשון במשפטים. במסגרת עבודת התיזה שלי ברצוני לבחון את הפילוסופיה של ההלכה בנושא המוות המוחי. קראתי
אישתי בשבוע ה17 יש לה בחילות ויש לה חוסר תאבון מאוד גדול היא חלשה מאוד וישנה הרבה היום היא הרגישה חולשה בכל הגוף ולא יכלה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.