טפול בתינוק ללא סיכויים רבים
תינוק נולד בניתוח קיסרי בשבוע 33 להריון לנערה בת 17.הוא אובחן כסובל מליקויים חמורים במערכת העיכול שהצריכו ניתוח שכרת את רוב המעי הדק ונשארו רק
לכבוד הרבנים/הרופאים שלום,
בעברי קראתי (כמדומני הוזכר איזה קיסר או ממשהו כזה), כי ניתן למנוע הוצאת זרע ע"י לחיצה ידנית באיזור המפסעה ובכך בעצם נמנעת שפיכת הזרע. (נק' הלחיצה ע"פ הכתוב נמצאת מאחורי שק האשכים).
ברצוני לשאול האם הדבר נכון, ז"א האם באמת בכך יש מניעה ממשית מהזרע לצאת ממקורו או שזה רק למראית עין ובעצם הזרע מחד יצא ממקורו אך מאידך לא נפלט מהגוף?
אם אכן זה רק "למראית עין" מה בעצם קורה לזרע שנשאר בגוף באיזשהו מקום?
בברכה,
חוזר בתשובה
אינני מכיר נקודת לחיצה באזור האשכים שבעזרתה ניתן למנוע את פליטת הזרע.
אני מכיר נקודת לחיצה בקדמת אבר המין, בין גוף האיבר לבין העטרה, שלחיצה חזקה שם יכולה לעכב פליטת זרע.
אך יש להדגיש שתי נקודות
א. יש סכנה לנזק בביצוע מניעה מסוג זה, ולכן חז"ל המליצו להשתמש בתרגיל זה רק במצבים של עיסוק בבליעת טהרות, וגם אז רק למשך הזמן הקצר הנדרש לבליעתן.
ב. מאחר ויש בכך סכנה רפואית העלולה להשפיע גם על הפוריות העתידית של הגבר, בכך שהוא יגיע למצב של העדר יכולת פליטה , לכן אין שום עניין לבצע את התרגיל הנ"ל.
ובמיוחד לאור העובדה שחז"ל המליצו על ביצועו, לזמן קצר מאוד, ובאופן חד פעמי, במצבים מאוד מיוחדים ונדירים, והם לא המליצו על כך במצבים השכיחים הנוגעים לשאלתך.
תינוק נולד בניתוח קיסרי בשבוע 33 להריון לנערה בת 17.הוא אובחן כסובל מליקויים חמורים במערכת העיכול שהצריכו ניתוח שכרת את רוב המעי הדק ונשארו רק
האם הסיבה שאנו מקפידים לא להנות ממים שעברו הלילה אם אינם מכוסים משום סכנתא ז'א שמירה ממזיקין כנחשים ועוד או סיבות רוחניות וקבליות בתודה ד.
לכבוד הרב שלום אנו זוג עם שלושה בנים ע"פ המלצת רופא הנשים של אישתי הוא המליץ על שטיפת חומץ בימים מסוימים וכן על קיום יחסי
האם מותר לרופא לומר את האמת לחולה סופני או עדיף שיסתיר ממנו את המידע כדי לא לצער אותו? האם מותר לרופא לומר את האמת לחולה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.