דימומים לאחר תפירת צוואר הרחם
אישה שעברה תפירה של צוואר הרחם (לאחר שבהריון הראשון הפילה), מה עמדת הפוסקים ביחס לדימומים? לכאורה, יש כאן מקרה פשוט של 'פצע', אך איני מצוי
שלום רב,
שמי א ואני מטפלת בתחום הרפואה הטבעית
אחד מדרכי הטיפול שלי היא באמצעות צמחי מרפא, אותם אני משרה באלכוהול או בשמן זית, כאשר בתום תקופת ההשריה, אני מסננת את המיצוי והתוצאה הסופית ניתנת למטופל ללקיחה באמצעות שתייה
מדי פסח אני נתקלת בהתלבטות – האם ניתן להשתמש בתמציות אלו גם בפסח או שאינן נחשבות כשרות לפסח?
חשוב לציין שהאלכוהול בו אני משתמשת עשוי מחיטה, אך אלכוהול אינו מיוצר בתהליך של התססה, אלא בתהליך של זיקוק
אודה לכם אם תעזרו לי להבין כיצד להתייחס לסוגיה זו
בברכה
א
אלכוהול שעשוי מחיטים כמו גם מכל מין אחר מחמשת מיני הדגן האסורים בפסח – דינו כחמץ ואסור באכילה או בשתיה בפסח.
אין מניעה להכין את תמציות צמחי המרפא בתהליך של שריה באלכהול כשר לפסח שמצוי בשוק (כמעט כל יקב מכובד מפיק כל השנה אלכוהול ענבים כשר לפסח).
חשוב לדעת כי בתהליך הכנת אלכוהול מדגנים, הזיקוק מתבצע לאחר שהאלכוהול נוצר בתהליך התססה הדומה לתהליך החימוץ שבמהלכם נוצרים אלכוהול ודו-תחמוצת-הפחמן.
אישה שעברה תפירה של צוואר הרחם (לאחר שבהריון הראשון הפילה), מה עמדת הפוסקים ביחס לדימומים? לכאורה, יש כאן מקרה פשוט של 'פצע', אך איני מצוי
שלום! רציתי לשאול האם לחברה יש זכות למנוע הריון שבסופו של דבר נופל כנטל על החברה? לדוגמה:אישה שיולדת בכל שנה ילד שאינה יכולה לגדל ושולחת
שלום, לפני שבעה חודשים ילדתי בניתוח קיסרי. לאחר הניתוח התגלה קריש דם ברגל ואני מטופלת בקומדין. בצום הקודם דיברנו עם הרופאה והיא אסרה עלי לצום
בס"דשלום וברכה!ברצוני לקבל מידע הלכתי בנושא הבאת ילדים לעולם לצורך ריפוי אחיהם. נושא זה גולם בחובו דילמות רבות כגון: דילמה ערכית מוסרית – האם ראוי
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.