שאלות אלו הן שאלות הבהרה בקשר למאמרו של הר' זילברשטיין "כפיית ניתוח קיסרי להצלת היילוד", אסיא ס"ה-ס"ו (כרך י"ז, א-ב, תשנ"ט), עמ' 9-10.
1. מתי אירע האירוע המתואר במאמר?
2. האם חלקו הראשון של התשובה (לפני הבאת דעתו של הר' אלישיב) היא יישום של הר' זילברשיין על המקרה הנדון את דעתו של הר' אויערבך כפי שבאה לידי ביטוי בספר שש"כ? או שמא זו דעתו של הר' אויערבך אם וכאשר נשאל על המקרה הנדון? או שמא אפשרות אחרת?
לשאלה 1: אינני יודע. אפשר לפנות ישירות לגר"י זילברשטיין.
לשאלה 2: מפורש בתשובת הגר"י זילברשטיין שהוא מסתמך על דברי הגרש"ז אויערבאך בשמירת שבת כהילכתא, פרק לו הערה ד', ומישם את הדברים לשאלה הנידונה במאמר.
בהערך העורך יש הפניה לנשמת אברהם [כרך ה', חלק אורח חיים, סי' של ס"ק א', להלן הקישור לצפיה בנשמת אברהם דרך אתר מכון שלזינגר: https://www.medethics.org.il/articles/NA/NishmatAvraham.OC.330.2.asp
וכן באנצילופדיה הרפואית-הלכתית בערכית פרופ' שטינברג כרך ה' ערך עובר, עמ' 91-159]
האם יצא לך לשמוע על מישהו שממליץ על תרסיס STUD 100 כפיתרון לבעיה ההלכתית שבפליטה מוקדמת?אני מניח שאף אחד לא ימליץ על זה סתם כך,
הרבה פעמים אני מגיעה למצב שאני לא יכולה לשבור את הצום גם לאחר סיומו עקב בחילות(כל מה שאני אוכלת אני מיד מקיאה), השאלה שלי היא
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.