בדיקות פוריות
לכבוד הרב דר' הלפרין שלום וברכה. אשה אשר מזה קרוב לשנתיים מאז חתונתה לא נכנסה עדיין להריון. נמצאת בלחץ נפשי מסויים כתוצאה מהעיכוב. עברה כמעט
ר.ד.נ.
שלום רב,
ברצוני לשאול לעניין כהן המתנדב/עובד במד"א/חדר טראומה, לעניין טומאה, ואפילו שלא נקבע מותו של אדם, לעתים ניתן לראות בפירוש כי האדם מת, {איבוד צלם אנוש, חיוור וקר וכו'} אי לכך מדובר באדם מת האם חובש/רופא שהינו כהן, צריך לצאת מן החדר/אמבולנס??? ובאם נקבע מותו ע"י רופא , האם צריך לרדת מן האמבונס באמצע הדרך? הדבר מקבל משנה תוקף עקב רצוני להשתלם בלימודי רפואת חירום {פארמדיק} וידוע הדבר כי שם בודאי אתקל לצערי במתים{לא בזמן הלימור ,אלא הלכה למעשה}
כך נפסק להלכה (יו"ד סי' שעא) שאפילו בחולה גוסס אסור לכהן להיות באותו אוהל אלא אם כן צריך עדיין לטפל בחולה וכל שכן כשמדובר במת – גם אם רק לפי ריאות עיני הפאראמדיק, חייב הכהן לצאת מתחת האהל. וראה בספר נשמת אברהם ח"ד עמ' קנח.
לכבוד הרב דר' הלפרין שלום וברכה. אשה אשר מזה קרוב לשנתיים מאז חתונתה לא נכנסה עדיין להריון. נמצאת בלחץ נפשי מסויים כתוצאה מהעיכוב. עברה כמעט
לכבוד הרב ד"ר הלפרין שלום וברכה, יש לי שתי שאלות הנוגעות בהגדרת "חולה שאין בו סכנה": 1. האם קשישים בבית אבות סיעודי, שעל פי עדות
שלום רב! ברצוני לדעת איך לנהוג במצב שהוסת של האשה מתאחר. האם חובה לפרוש כל הימים? או שאפשר כמה ימים ספורים? איך נוהגים במצב זה?
שלום לאישתי אחות אשר עברה כריתת שחלות עקב זיהום ולה שני ילדים. האחות ביקשה מאישתי ביצית להפריה חוץ גופית מה דעת ההלכה בנושא זה אשמח
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.