ראיתי ב"אמונת עתיך" 124 שאתם מדברים על אדם שלקה בליבו ועבר ניתוח שיש לו לשתות בלי הגבלה. אני עברתי אירוע לב ב-ה' סיון והכניסו לי 3 סטנטים בשני צנתורים. אף רופא לא אמר לי דבר לגבי שתייה בימי צום, אלא רק אמרו לי שחיוני שאקח תרופת "בילינטה" בכל יום למרות הצום.האם גם לי אתם אומרים שאני חייב לשתות בלי הגבלה למרות הצום? השאלה מתייחסת גם ל-י"ז בתמוז, גם לתשעה באב וגם ליום כיפור.
א. הביטוי 'בלי הגבלה' – כוונתו לשתיה ללא הקפדה על פחות מכשיעור.
ב. התייבשות מחמת הצום, מעלה את הצמיגיות של הדם, מצב שיכול להיות מסוכן כשכלי הדם כבר סתומים חלקית.
ג. התקף לב מהווה בדרך כלל סימן ברור שחלק מכלי הדם כבר סתומים לפחות חלקית.
הדברים אמורים למעשה הן לגבי י"ז בתמוז וצום גדליה והן לגבי ט' באב.
לגבי יום הכיפורים עליך לקבל חוות דעת מפורטת מן הרופא המטפל, ולפעול על פיה.
במידה שישארו דברים לא ברורים – אנא חזור אלינו.
רציתי לדעת האם יש גדר ידוע בהלכה לשיעור 'מלוא לוגמיו' (בסמ"ק), או שעלי לנסות למדוד באופן אישי את מלוא לוגמיי. אם כן, מהו הגדר המקובל
בע"ה שלום רב, יש לי שאלה רגישה קצת בנושאי פוריות לד"ר הלפרין. כיצד אוכל לשלוח לו מייל ישירות בבקשה?
שלום רב, לי ולאשתי 3 ילדים – שתי בנות ובן ב"ה. מאז הלידה האחרונה לפני כארבע שנים מרגישה אשתי שאין לה יכולת להביא עוד ילדים
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.