דין יחוד לילוד מביצית נוכרי
מה הדין לגבי צורך גירות למי שנולד מביצית של נוכריה, פונדקאות אצל נוכריה – רווקה (לא הנשואה לבעל) ומזרע האב? מה הדין לגבי דין יחוד
שאלתי היא מהי דעת ההלכה בעניין טיפולים לשיפור יחסי המין בין בני זוג – כאשר לא מדובר בבעיית פוריות אלא בשיפור בלבד , כאשר טיפולים אלו גובלים בהוצאת שז"ל. האם בכלל ישנה חשיבות לעניין זה מצד ההלכה או שבמדה וקיימת כבר האפשרות ללדת אין יותר עניין בזה? אני מניח שטיפול בר הצלחה כזה יכול לשפר את הזוגיות והחיים המשותפים בכלל.
ככלל, השחתת זרע אסורה אלא אם היא נעשית למטרות פוריות או אם היא נעשית לצורך של פיקוח נפש.
ולכן התשובה לשאלתך (כמו שהיא כתובה) היא שלילית.
אבל בנושאים שהעלית קיים ספקטרום רחב מאוד של חומרה בין המקרים השונים, ולכן פסיקה הלכתית חייבת להתקבל רק באופן אישי מרב פוסק מובהק שמכיר את השואלים.
מה הדין לגבי צורך גירות למי שנולד מביצית של נוכריה, פונדקאות אצל נוכריה – רווקה (לא הנשואה לבעל) ומזרע האב? מה הדין לגבי דין יחוד
יש לי שאלה שמטרידה אותי כבר זמן רב, אני בן 42 יש לי חבר שהיה במצב מאוד מסוכן, וב"ה היום הוא הבריא, מאז נקשרתי אליו
לכבוד הרב ד"ר הלפרין שלום רב בהמשך לשיחתנו מיום שישי האחרון, הנני מעלה את הדברים בכתב. הוצע שידוך לבננו, ולאחר ברור התגלה שאבי הבחורה חולה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.